Det kan komme i en senere Now or Never deal, SAS afslører dog aldrig noget før dagen hvor tilbuddet kommer - så stay tuned på denne tråd
Impulskøbte en tur til Malaga 1/3 som jeg vil bruge som MR til A3 - hvis OptionTown går igennem er det lidt over 6.000 point retur Desværre ikke så mange datoer at vælge imellem til den gode pris, så må nøjes med ~24 timer på jorden en tirsdag.
Jeg prøvede at booke en tur til rom men jeg havde store problemer med at komme igennem. Prøvede igen lidt før midnat og så var returprisen langt højere, så det blev også et nej herfra...
Jeg bookede LHR (kun derhen) og CDG koster stadig noget mere end Youth-fares, men fleksibiliteten er det hele værd. Men aflyser nok hvis der kommer en bedre NoN i Go
Det blev meget lokalt... København– one way fra AALBORG499,- AARHUS499,- BILLUND499,- STAVANGER299,- BERGEN299,- GÖTEBORG299,- Book 8/10 kl. 18–24.
Igen tosset er det er meget dyrere at flyve indenrigs end udenrigs... Der er til gengæld mulighed for billig positionering til langrute med SAS
Fra SAS NOW OR NEVER-PRISER København– tur retur fra BEIJING2999,- SHANGHAI3999,- Book 15/10 kl. 18–24. Rejs 1/11 2015–16/3 2016.
Den virker fra Göteborg til den lave pris (2.999 SEK), og det er GOT-CPH-PEK-CPH-GOT, så man kan evt. springe af i København på hjemturen, hvis man ikke har bagage med.
Kan ikke få øje på 2999 fra Cph længere. Men ok fra OSL. I øvrigt, tjekker man skatter og snask på 2306 norske kroner, så er der små 600Nkr tilbage til resten. Tænker lidt, at det fjollede fuel tillæg efterhånden er alt godt fra udgifts-havet hos flyselskaberne.
Er der egentlig nogensinde kommet en offentlig kommentar fra SAS, om hvorfor det skal være ca 20% dyrere at flyve fra Danmark, på hvad der vel må betragtes som tæt på identiske rejser som dem de tilbyder fra Oslo og Sverige? Tænkte bare om de havde udtalt sig om hvorvidt Cph er dyrere at flyve fra eller lignende - eller de ganske enkelt bare er dovne og synes det er nemmest at alle priser er ens uanset valuta
Tror simpelt hen det er "fordi de kan" (evt noget med mindre konkurrence fra CPH). Og det siger man jo ikke offentligt. Hvis det ikke er derfor, burde de ansætte nogle mere kompetente folk i revenue management-afdelingen