Malaga for 299 er en ren slik! og når billetten stort set er afgifter kan man jo få det meste tilbage hvis man bliver nødt til at afbestille.
Jeg overvejer den lidt... men med 1537 miles ville jeg have det ret dårligt med at kreditere til EB.... 13 retur ture giver *G i 2 år + nuværende kvalificeringsperiode (op til 2 år mere) med OZ hvis det bookes som youth tickets
Fik mine billetter til Malaga i Feb 507 t/r må siges at være ok, men godt nok ikke mange til den billige pris.. Her så jeg også at jeg fik lov til at vælge sæde før jeg købte billetten! Det er da fremskridt, ikke?
Det ser dog ud til at man lige skal huske, at disse NoN fra-priser er for Go Light billetter, altså uden bagage. Dog undtaget USA hvor det er almindelig Go. Så inden man kommer for godt i gang med at pakke kufferter til turen til Palma eller Malaga...
Sparede lige på min positionstur til OSL i januar fra F&F 1818 til 1624 med "Now or Never"... jaja, mange bække små...
Nogen som evt har været i kontakt med SAS omkring disse tilbud og hørt om der kommer lignende tilbud på senere rejsedatoer? Jeg er nemlig på udkig efter noget i april