Hej alle sammen jeg ved emnet har været oppe før. jeg kigger på en billet næste år fra Krabi til København - ca 12.000 på business Vælger jeg Krabi - København - Oslo koster den kun 7500kr på business. (Her er der tale om returrejsen da jeg flyver til Bangkok) det er jo en stor forskel - og ja jeg ved godt man ikke bare må stå af flyet i København hvis man har købt ruten til Oslo, men jeg syntes godt nok det er en MEGET stor prisforskel! Ved check in i Krabi, såfremt man havde købt til Oslo, hvor svært ville det så være at få dem til at sætte et bagagemærke på kun til København? på forhånd tak og god aften
Hej, jeg har gjort det en hel del gange efterhånden - uden problemer. Men jeg har haft 2 gange, hvor det ikke var muligt. Fra Atlanta og fra Tokyo. Den ene gang viste medarbejderen ved Checkin mig en intern WhatsApp besked, hvor det fremgik, at det altid skulle afvises.
Jeg haft en lignende spørgsmål her https://insideflyer.dk/forums/threads/hvad-gør-sas-hvis-man-skiplagger.5556/ Hvis du rejser med håndbagage, er der ingen problem. Med check-in baggage bliver det besværlig.
Mange tak for input. Betyder det at hvis jeg køber følgende: 14 jan - CPH - BKK 31 jan Krabi - CPH (lander 1 feb om morgenen) 2 feb CPH - OSLO Så kan jeg godt hente min kuffert i København da der er over 24 timer til Oslo flyet?
Findes der noget minimum layover-timeantal hvor man er berettig til at hente sin kuffert? Det vil være interessant at vide det.