SAS / Star Alliance priority bagage

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 29/8/16.

  1. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Enig! Mærkeligt at de ikke kan finde ud af det, eftersom jeg ikke sjælden har oplevet at bagage som skal videre indenrigs i Norge (som skal afhentes og checkes ind igen -lååårtesystem) kommer før Priority og almindelig bagage som kun skal til Oslo.

    OT:
    Hold da helt op den ser genial ud. Er den solid nok, eller er det noget plastik-mik som kollapser ved første brostensgade? /OT
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    Den er mega god! Det er ikke den rigtige til lange ture på brosten og i skoven, men til almindeligt brug så fungerer den mindst ligeså godt som enhver anden god paraply-klapvogn. Catchet er jo selvfølgelig at den ikke fylder og vejer ret meget...
     
    Henry og mhsalv "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg bruger nu også vores på brosten og i skoven. Super holdbar og nem lige at løfte op af trapper eller henover et væltet træ.
     
    mhsalv og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    174
    Point:
    33
    Kæresten og jeg er også blandt de heldige tror jeg. Vi har været blandt de første hver gang i CPH, CDG og FCO. Andre med prioritets-baggage har dog fortalt at det sjældent holder, mens vi stod spændt og ventede på at få vores baggage som nogle af de første.
     
    mhsalv, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side