B757 er et fantastisk fly på kortere medium ruter men på de oversøiske synes jeg det er rart at gå lidt rundt og der er 'pladsen' til det.
Men er der egentlig rigtig nogen der bruger dem intra-europæisk udover Icelandair og charterselskaberne?
Nekrofili! Jeg blev forundret men var lige ved at blive spændt da jeg fra forsiden så hvad jeg troede var en ny tråd!
Og det trods sidste års forsikringer om at man ikke med tiden ville skære ned. Men er det ikke også næsten hvad man kan forvente, med blandt andet så uensartet en tidstabel som SAS mig bekendt har haft på denne rute. Fint nok at man måske skal omkring ARN eller OSL for at nå en destination. Men jeg mener at når skemaet begynder at blive "usammenhængende", så begynder produktet at blive mindre attraktivt. Dertil er der jo også prisen, og når man kan flyve med konkurrenterne for det halve, så skal der nok meget til at forblive loyal over for SAS, for så meget bedre er deres produkt jo IMHO ikke.