Skt. Hans - Hvor skal I holde det henne?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/6/17.

Tags:
  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Husker godt Ramses, gammel lo*t - næste gang, tag Conrad eller Zamalek på den anden side..
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Helt enig.... Dog var loungen udemærket og morgenmaden havde også rimeligt indhold.

    Jeg ville have haft et IHG hotel til min accelerate, og havde bestilt til d. 22 da jeg sad i flyet til CAI hvor det så efterfølgende blev aflyst. Jeg skrev til dem og spurgte om det kunne rebookes (har i hvert fald hørt om Hilton/Starwood hoteller der har sagt OK for det i sådanne situationer), men der var ingen ting at hente og de skrev at jeg bare skulle bestille et nyt værelse. Så blev jeg trodsig og skrev (så pænt jeg kunne) tak for deres svar, men nu ryger alle mine bookinger over til hilton/starwood i egypten, når jeg endda har booket et andet holiday inn (i Tyskland) samme nat. De var ikke tæt på at være udsolgt, så ingen chance for at det var et værelse de ikke kunne have solgt videre.
     
    Ali Taran og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Enig, husker loungen som mega kedelig med et køleskab med colaer.. beliggenheden er jo i top, men går ikke udfra du har været udenfor murene? Egyptisk Nationalmuseet er på den anden side af rundkørslen nede foran!

    Apropos morgenmad, husker den som god også og en fin lys restaurant i stuen/mezzanin...

    Dårligt af IHG, så du når ikke din accelerate?
     
    Ali Taran, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    2017-06-23 22.11.51.jpg
    Ser ikke så vildt ud pga afstanden, men stort bål ved Charlottenlund Fort
     
    Henry, Ulrik og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Den der flamme der - den ser rimelig voldsom ud. Nogle der har leget med benzin for at tænde det :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Nu er det jo nordsjælland. Så det kan også være de brugte god whiskey til at tænde bålet ;)
     
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Champagne da!!!! Hm gad vide om man overhovedet vill kunne bruge det til optænding det må næsten komme an på en prøve :D
     
    Henry, Ulrik og Baadsgaard "Synes godt om dette"
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Slatterne i de dyre flasker... "jeg skal ikke have det der bundfald"

    Det er dælme lige til snobberne at tænke at vi skal prøve at tænde bål med champagne... :)
     
    Henry, SophieHendriksen og Baadsgaard "Synes godt om dette"
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Desværre er procenterne i Champagne ikke nok til at kunne tænde bål.
    Det kan være de slukkede bålet med Champagne i stedet... ellers helt sikkert til at slukke tørsten :)
     
    Henry, Kristian, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der var 'lette anretninger' fra 18 til 22 eller noget (og muslimerne måtte spise klokken 19) og det var godt nok til aftensmad, specielt med dessert. De fastende hentede til hvert bord af 2 personer 5-10 tallerkener fyldt med mad, det så ret imponerende ud i sådan en lounge hvor det er 'lette anretninger'. Man kunne også få alkohol (alle drikkevarer blev serveret og der blev fyldt op)

    Jeg gik en tur, langs Nilen. Det tog et kvarter at komme over vejen og gå dernede, og så købte jeg et glas the dernede. Hyggeligt sted når man først er nede langs vandet, i mørket med både der lyser op. At komme tilbage til hotellet var en større udfordring og jeg brugte en halv time på at gå langs vejen og forsøge at finde mit snit til at komme over... og der var også et par minutter i midterrabatten. Der var noget der lignede lidt meget småt marked overfor - men jeg gav op med at komme over flere veje, og trængte også til lidt søvn!

    Yees lækker morgenmad. Og med udsigt til Nilen også. Lidt billige papirs servietter, men maden fejlede ikke noget... De der samosaer var rigtig lækre og ~5 slags croissanter og en masset andet af den slags
     
    Kristian, Henrik Olsen, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nej det var netop det jeg tænkte... men man kan vel slukke bålet med sjatterne ja :D
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side