Netop vendt tilbage efter det nok mest sørgelige SAS har kunne præstere, nogensinde. Jeg havde en bonus plus billet (er level 4 hos Mastercard premium, så det er jo gratis). Som vi alle ved, så indeholder selve plus billetten et antal services:
- fast track
- lounge adgang
- Cafe konceptet
Ingen af ovennævnte services blev leveret - og det hele skyldes en SAS beslutning, dvs. det er ikke myndighedsbestemt, at det ikke kan leveres. Jeg ved godt det er en spareøvelse forklædt som "coronatiltag", men når de aktivt ombord direkte siger "It is a SAS decision to cease inflight service", er man på galt spor.
Jeg har et dilemma. Jeg gider ikke være til grin for mine egne ressourcer (penge/point), hvorfor jeg godt kan argumentere for, at der er tale om en invol. downgrade, og jeg derfor skal have kompensation. Men, på den anden side, SAS ligger ned... (Samfundsind??) - det nye danske ord?
Det her kommer jo så oveni, at der slet ikke er EBD fordele heller!
Skal/skal ikke?
Click to expand...