Jeg har ligeledes ikke fået dobbeltpoint. Giver dem et par dage før jeg ringer ind. Rart at se at andre er i samme situation, tænker det må være væsentlig lettere at argumentere for at man er "sikker" på at man tilmeldte sig, hvis de allerede har fået 100 opkald med samme situation....
Kan tilslutte mig flokken der heller ikke har modtaget dobbelt.. Lad os satse på at de blot er lidt forsinkede...
Det som @Henry siger, to linjer til hvert køb, alt er korrekt. Jeg har aldrig oplevet, at det ikke skete helt automatisk. Er I andre sikre på I kigger det rigtige sted?
Jeps. Tilslutter mig også koret af folk, der ikke har fået dobbeltpoint. Skrev til SEB kundeservice i formiddags, men har ikke hørt noget endnu. Skal nok give en update, når jeg får svar. Har I øvrigt et screenshot af "kvitteringen" på, at jeg var tilmeldt kampagnen.
Jeg kigger i app'en, under fanen Eurobonus, på datoerne fredag + weekenden. Der er kun en linje for hvert køb (ikke to som der plejer ved kampagner). Linket på linjeteksten nævner de 15 reward points, men dublet linjen med campaign points er der ikke.