Hvor lang tid er der gået før I har fået jeres point? Tænker det er bedst først at afmelde, når man har fået sine point - så det skal helst ske inden 14 dage!
To timer efter tilmelding til Mofibo igår eftermiddags kom mail fra +deal at pointene nu var sat ind på kontoen hvilket jeg kunne se med det samme på SK appen.
Jeg har netop tilmeldt mig, igen. Har aldrig fået pointene fra den sidste kampagne på trods af flere mails til supporten, så er spændt på hvad der sker nu...
Jeg har været i kontakt med deres kundeservice, og de skrev, at de ville kigge på det. Men baseret på deres svartid på ca. 3 uger kan jeg måske forvente svar i slutningen af måneden...
fik ingen fra sidste gang, og heller ingen fra den seneste endnu, da jeg rykkede på dem fra sidste gang hos mofibo kundeservice var svaret "Du skal henvende dig hos InsideFlyer, det er dem som der udbetaler points" ØØØHHH - NEJ !?
Eller man kan gøre som en gammel driftstekniker, og se om man kan finde en teknisk fejl Tredje gang er lykkens gang. Efter jeg prøvede med en anden browser, kom der en fin mail fra Plusdeal lidt senere at købet var registreret og point er på vej.
Jeg har skrevet en besked til Mofibo om at de lige skal kontrollere hvad de svarer og at InsideFlyer blot fortæller om muligheden, men at deres samarbejde med SAS nok er det rette sted
Glemte det lige - det er ikke Mofibo I skal snakke med, men SAS PlusDeal kundeservice - det er dem som har styr på jeres point.
Til dem der evt. ikke har set denne deal: Kampagnen kører stadig, jeg fik points ind på konto to dage efter jeg tilmeldte mig i lørdags. Og hvis man er glad for lydbøger er Mofibo et ret godt produkt
Jeg havde faktisk også opgivet. Gad ikke bøvle med det. Pludseligt fik jeg bare en mail i går aftes med at pointene var på vej
Jep, kontaktede dem i juni, fik svar efter tre uger, at de ville se på det. Der er nu gået en måned efter den melding, så har netop sendt dem en mail igen.