Tallinn - en længere end ønsket weekend

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Offlyer, 8/9/19.

  1. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Opdatering på kompensation:
    Vi har alle 6 fået for hjemturen (=6 x EUR 250)- og pengene er tikket ind - 8 dage efter at jeg rejste kravet. Sådan SAS

    Udturen er vi ikke enige om. Der faldt dom ved EU domstolen om at wild cat strejker giver ret til kompensation. I anden omgang sendte jeg dommen til SAS. De vendte tilbage med beskeden om at dommen udtaler sig specifikt i de tilfælde hvor der umiddelbart før har været annonceret organisatoriske omlægninger (hvilket er korrekt). De mener ikke det gør sig gældende her. Hvilket formentlig også er korrekt. Dog vil jeg mene at det sagsforløb der har været afdækket dagspressen de seneste dage, med alt tydelighed viser at SAS har kendt til situationen - og derfor er indenfor selskabets kontrol. Jeg lader sagen gå videre til en flyforsinkelsesvirksomhederne, hellere 70% af noget end 100% af ingenting.
     
    Henrik Olsen, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  2. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Jeg er også netop blevet opgraderet, men jeg kan ikke vælg gratis sæde, og jeg har heller ingen anelse om, hvordan man bruger sine upgrade vouchers. Men jeg har fået et flot, nyt plastikkort og velkomstbrev i min postkasse, så mon ikke jeg trods alt kan komme i loungen.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Dine vouchers kan man kun benytte ved at ringe til PINS, kan ikke huske nummeret.
    Dit sæde, regner med at dit PINS nr står rigtigt registeret i reservationen? Mit eneste bud, ellers ring til Air Baltic og bed dem om det.
    Lounge i CPH viser du blot dit PINS kort (sammen boarding kort), det samme i TLL og RIX.
    Ved fasttrack i TLL kører man først sit PINS kort igennem en lille scanner som sidder påhæftet speedgaten, derefter boardingkortet, så vipper den op. Man kan så lange kortet videre over til sin rejsepartner og gøre det samme. Lidt funny løsning.
    Go tur på deres business, helt fin service i disse egne, i disse dage.:)
     
    RasmusH, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  4. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Tusind tak for gode, brugbare tips :)
     
    Henrik Olsen, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"

Del denne side