Flyvning nr: 41 i 2016
Fly nr: AC541
Route: YYZ-SEA
STD: 18.55 ATD: 19.16
STA: 21.10 ATA: 21.06
Sæde: 1F
Load: 98%
Fly: C-FNAN(E190)
Point: 100%
Kommentarer:
Efter at have troet AC business servicemæssigt overgik SK med længder (i hvert fald for de fleste af mine ture med dem, specielt med gamle svenske stewardesser…) fandt jeg ud af at AC også kan fejle. Det var en halvgammel mand, måske fra Quebec (snakkede i hvert fald også ”fransk”), der bl.a. brillerede med at vælte en halv sodavand ned i skødet på mig. Han kom med en våd klud og startede med at tørre bordet og så var jeg ellers lige ved at blive vasket af ham, men tog selv over… Ikke noget med ekstra servietter.
Da maden blev serveret fik vi forret først, men til hovedretten fik mit påhæng mad, så fik 1A, og række 2. Så blev fasten seat belt lyset tændt da der var lidt turbulens, men række 3 fik mad. Så forsvandt stewarden og kom tilbage godt 20 minutter senere og var ved at samle min mad ind, så jeg måtte spørge om der ikke var nogen hovedret til mig, han havde jo taget bestilling. Der kom så en gang kylling i grøn karry, men lidt irriterende at få det når alle andre er færdige med desserten.
Der skulle ramme en storm i Seattle omtrent samtidig som vi landede, men det mærkede vi heldigvis ikke så meget til. Der var meget snak om det i flyet, men ingen problemer og vi kom også ud til Avis der havde en Ford Fusion stående klar. Der var lidt grene på vejene, men heldigvis ikke nogle træer, så vi kunne køre direkte til den anden side af rocky mountains for at komme væk fra det kedelige vejr
I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede af hvordan min så ud gennem størstedelen af middagen:
Senest redigeret: 28/10/16
THammer, clager, RasmusH og 6 andre "Synes godt om" dette.