Det hvad jeg har lige set mens jeg venter på mit connecting fly i istanbul apt ærgeligt Atlas ik er en del af star-alliance Det kan være det blir et start og de andre (Sas ) fly selskaber snart laver lignende tilbud ligesom mobil selskaber der tilbyder fri tale I 8 måneder ubegrænset fly til udlandet for 3500 Usd Har ik undersøgt nærmere men det er da meget fristende cirka 2800 dkk per måned
T&C: Værd at lægge mærke til: Taxes and fees are not included in the package price. Taxes and fees are charged during ticketing process. Service fee may vary according to sales channel. Service fee is not charged from atlasglb.com website, mobile applications, mobile / tablet site and call center. https://www.atlasglb.com/en/unlimited/ Deres netværk er rimelig begrænset og jeg tvivler på at deres business class er så spændende (ok... mere spændende end normal europæisk business).. Fedt nok hvis man kan bruge det, men man skal vist udnytte det før det kan betale sig!
Tak for uddybende info Jeg bruger nu heller ik Atlasglobal men det ku være fedt hvis det spredte til andre selskaber Så bliver det ik svært at få diamant card
HVIS det var/blev *A er jeg dog ret sikker på at optjeningen ville være et STORT rundt nul..... Men nu er jeg jo også bare en sur gammel pessimist..... /DSGM