United Airlines training video https://mobile.twitter.com/Aviation_Memes/status/851798134481178624/video/1
Så har Oscar sagt undskyld - sådan rigtigt.... https://hub.united.com/united-express-3411-statement-oscar-munoz-2355968629.html
Det er for sent set ud fra et menneskeligt synspunkt, og han gør det garanteret ikke frivilligt. Der er dømt damage control på alle knapperne før det rigtig komme til at koste United. Jeg brød mig overhovedet ikke om det jeg så, og min planlægning for the americas skiftede over til Air Canada efter denne episode. Jeg venter og ser hvad der sker, men jeg tror jeg bliver hos Canadierne. Er der iøvrigt nogen der kender de canadiske regler for at blive "bumbed" ?
Mit gæt er at det er dem der kommer til at vinde mest på det. Folk grupperer United, Delta og AA i en klump og flyver dem oftest af nødvendighed udfra hvor man er bosat. WN har et gennemført andet syn på deres kunder.
Jo Kristian, du ringer da bare til mig. Er godt nok ikke advokat (endnu), men jeg burde godt kunne hjælpe dig med gode juridiske råd alligevel og desuden var boardingafvisninger jf. EU forordningen en del af mit kandidatspeciale
Jeg kender ikke lige specifikt til reglerne, men prøv at se om du kan finde noget brugbart i deres rejsebetingelser inden du booker billetten hos dem. Man må håbe på, at alle flyselskaber får strammet op internt på håndteringen af boardingafvisninger efter United Airlines episoden.
Der var nogen der tænkte helt det samme som mig: DJEnzik I remember the good ol' days when @united was only known for breaking guitars. #unitedAIRLINES https://twitter.com/djenzik/status/852188893092950017
Man skulle jo umiddelbart tænke at der var MEGET fokus på customer care, efter nylige UA episoder, men det lader til at er nogen det ikke rigtigt lærer det (nu er der selvfølgelig altid 2 sider af en historie). http://jalopnik.com/american-airlin...ium=sharefromsite&utm_source=Jalopnik_twitter
Så er det AA's tur til at være lidt for dumme :-( https://www.facebook.com/InsideFlyerDK/posts/1520234824677639