Vil du samle hele familiens point på én konto?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 8/5/14.

  1. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Hmm, fra Terms & Conditions (orange er undertegnedes markering):

    Gad vide hvad det skal betyde i forhold til family pooling fra april og til ændringerne i efteråret :confused:
     
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hmm, lidt lang "leadtime", måske det er tættere på end man går og siger?
     
  3. Thomas

    Thomas Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Tror I det vil være smart ikke at overføre nuværende point, og i stedet vente til det nye system træder i kraft?
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Jeg overfører nu :rolleyes:
     
  5. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Jamen kære SAS, lærer I det da aldrig ...

    Som kunder vil vi selvfølgelig gerne have nye tilbud og muligheder, men frem for alt vil vi der rejser meget, gerne kunne regne med de vilkår vi handler hos jer på.

    Og at lukke for Famile optjening med 1 uges varsler for at love noget udefineret "andet" på et ikke nærmere bestemt tidspunkt, er ikke i orden. Vent med at lukke den ene mulighed ned før I kan tilbyde den anden.

    Personligt skal jeg nu finde ud af hvad jer gør med optjening på familiens USA tur til sommer på de dyre bookingklasser. Hvis SAS ikke kan give mig tryghed for at jeg senere kan samle pointene på rimelige vilkår, motiverer de mig hermed til at kreditere pointene til et andet FFP med familieoptjening. Det kan da umuligt være i SAS's kommercielle interesse ?

    At være kunde hos SAS er sgu' nogen gange som at være i et manio-depressivt forhold. Nu havde jeg lige lagt frustrationen over sidste års devaluering og pointtab på hylden og fulgt snakken om de nye spændende muligheder. Og så sætter de igen yngste mand i marketingsafdelingen til pille ved deres centrale indtjenings mekanismer ...
     
    vaarbassen, AMJ, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Skrev til SAS EB, og fik hurtigt svar, hvor de lover at de EB point min familie optjener mellem lukningen af det nuværende familieprogram og lanceringen af det nye familieprogram, vil kunne samles på min EB konto når det nye program er lanceret.

    Så trods alt vil jeg nok alligevel samle familiens point til EB på sommerens tur, men er stadig bekymret for hvilke "enhancements" de nu har gang i ...
     
    AMJ, PENSIONISTEN og asf "Synes godt om dette"
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Skal man skrive til dem vedrørende det måske, 3 børn på Plus giver trods alt lidt point..
     
    PENSIONISTEN og Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Rune

    Rune VIP medlem

    Beskeder:
    166
    "Synes godt om" modtaget:
    484
    Point:
    63
    Opfatter det som et generelt løfte, og ikke kun til mig. Bemærk dog at de ikke lover det vil være omkostningsfrit som under det nuværende familieprogram...

    Best Case: Et familieprogram, hvor man uden omkostninger vil kunne flytte vilkårlig pointsummer som ekstrapoint mellem familiemedlemmers konti, og for en (rimelig) pris vil kunne flytte basic point.

    Worst Case: En udvidelse af den nuværende generelle points.com transfer program (https://www.flysas.com/en/eurobonus/spend-points/transfer-of-points/), hvor man for en ikke-attraktiv pris vil kunne flytte begrænsede summer af ekstrapoint, og for en (endnu mindre attraktiv) pris vil kunne flytte basic point.

    , så jeg fastholder min pointe om at det ikke er kundevenligt at lukke den nuværende løsning før man kan forklare hvad man vil sætte istedet.

    (Mit bedste bud på hvad der i virkeligheden sker er at det er IT problemer i forbindelse med den varslede implementering af en ny EB løsning, der gør at de må lukke den gamle familieoptjening med kort varsel inden detaljerne i en ny er på plads.)
     
    AMJ, Kristian og Nielspg "Synes godt om dette"
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men ja, det er for dårligt med så kort varsel, det er ikke sendt ud til deres kunder og det er vist snart 2 år siden det blev indeført (måske lidt mere/mindre). Det virker absolut som en "hovsa løsning".. - havde min positive hat på, da jeg skrev, at de måske var tættere på en løsning når SAS lukkede ned for "Familiekonto" her nu.. men ak nej, SKIT ser ikke ud til, at være blevet bedre!

    Som sagt med 3 børn, har det faktisk været en ret god deal, at kunne samle point på min konto, så jeg håber den her "enhancement" bliver til noget positivt
     
    AMJ og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  10. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Iflg. Eivind Roald, så implementerer de ny EuroBonus IT platform her i foråret. Men umiddelbart, så vil man ikke på hjemmesiden se nogen forskel før til efteråret. Jeg er sikker på det hænger sammen med dette.

    Planen er at man løbende vil indføre de forbedringer som et nyt IT system åbner muligheder for.

    Men enig I at det efterlader kunderne i et ret langtrukket vakuum når man ikke helt ved hvad som venter. Omvendt kan jeg også godt se de problemerne i at melde alle detaljer ud så lang tid i forvejen. Det kan blive et helvede for kundeservice at svare på henvendelser fra kunder, som ikke helt har læst hele budskabet (om dem er der mange af ;) )
     
    AMJ "Synes godt om" dette.
  11. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Så har jeg fået mail på det her til morgen, hvor der står efteråret uden overhovedet at anerkende at der er lang tid til efteråret og at det ikke er optimalt. Man skriver det som forbedringer. :( Jeg synes, det er så dårlig kundeindsigt, at man ikke tænker over, hvordan det vil føles for kunderne? Jeg forstår ikke, hvordan det kan være det værd.
     
    AMJ, Nielspg, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Hvad nåede i, at samle på Familiekontoen? Er faktisk lidt (læs, MEGET) sur over, at man med så lille et varsel dræber den her service, det har eddermame at være bedre end den gamle ordning..

    Udklip.PNG
     
    AMJ, Frequie, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg fik 47.350. Jeg er så enig med dig Kristian. :( Det er så arrogant at være så ligeglad. :( vi krydser for at den nye ordning er god.
     
    AMJ og Kristian "Synes godt om" dette.
  14. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Fik meldt jr til lidt sent så det kunne nemt ha' været mere.

    I maj skal fruen og jr med til Californien og Las Vegas samt en Plus til Nice i juli - dvs. at jeg lige nu kan vinke farvel til mindst 24000 points i stand-by perioden for family account.
    Best case kan de jo overføres uden omkostninger senere......

    upload_2016-3-25_14-15-51.png
     

    Attached Files:

  15. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Er der nogen der kender mere til status, har hørt rygter eller har lidt insiderviden? Det er efterår nu....
     
    Schwert "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Som det er lige nu så kæmper SAS med at få life time Gold til at blive en aktualitet. Dette håber de forsat på er klart inden jul.

    Derfor tror jeg ikke på at de er klar med andre tiltag før tidligst i Q1-17.... De andre tiltag er ting som familieaccounts og sætte medlemsskab på pause.
     
    Kristian, Henry og PilgrimofScandinavia "Synes godt om dette"
  17. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    Er lidt rystet over at man på den måde terminerer en ordning som familiekonto, som virker helt suverænt, før noget nyt er klart til at blive implementeret.
    Det virker bare så ufattelig amatøragtig......
     
    Ekeren, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  18. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Synes generelt min oplevelse med Eurobonus har været netop det... amatøragtigt.
     
  19. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    De er gode til at finde på hos SAS, men at eksekvere på det....

    Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Koncentrer jer nu om det som burde være jeres kernevirksomhed, nemlig at sælge billetter og holde flyene i luften.
     
    alexanderln, Schwert, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Så enig så enig @obs , men når man nu HAR meldt ud om "Loyalty 3.0" og med brask og bram fortalt at dette kommer "senere i år" så slår det da ALLE hidtidige amatør oplevelser med SAS og SKIT, at der nu blot er "larmende tavshed". Tror de det går væk hvis man forsøger at tie det ihjel???o_Oo_Oo_O
    Det bedste tiltag i nyere tid (hvor de fleste tiltag har været forringelser) var familie poolingen, og hvad gør man - VUPS - DET var sgu lige lidt for godt, VÆÆÆÆÆK med den.

    KOM NU SAS - hvis i vil slippe ud med blot LIDT af æren i behold ifht loyalty 3.0, så er det OP PÅ HESTEN OG MELD NOGET UD!

    Flyverskjul klæder jer ikke!!!! :mad::mad::mad:

    /Den sure gamle mand
     
    Ali Taran, miri90 og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side