Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Lufthansa forbedrer rejseoplevelsen for sine passagerer med nye måltider på kort- og mellemdistanceture i Business Class fra den 26. februar. Det nye cateringkoncept giver rejsende endnu flere valgmuligheder med varme og kolde retter, og passagererne kan se frem til nye lækre forretter, hovedretter og desserter.
Det nye konceptet kombinerer lokal køkkenkunst med europæiske påvirkninger. Der lægges stor vægt på udvalgte, høj kvalitet ingredienser fra hele Europa. De nye måltider er skabt i fællesskab af den kendte kok Johann Lafer, Lufthansas kulinariske teams og cateringpartneren Gate Gourmet.
Større variation
På ruter med en flyvetid på omkring to timer vil Lufthansa-passagerer fremover kunne vælge fra et bredere udvalg af vegetariske og ikke-vegetariske kolde retter. På lange ruter med en flyvetid på tre timer eller mere vil rejsende kunne vælge mellem tre varme retter i stedet for de tidligere to.

Pre-Select
Alle der ønsker at sammensætte deres menu før flyvningen, kan gøre det gratis og bekvemt hjemmefra med “Pre-Select” – forudbestilling af op til ni varme retter er muligt for flyvninger på mere end to timer.
Introduktionen af ‘Pre-Select’ på Lufthansas kort- og mellemdistanceruter understreger vores fortsatte indsats for at tilbyde vores gæster en konsekvent høj kvalitet og ensartet rejseoplevelse. Muligheden for at forudbestille måltider tilbydes allerede på SWISS-flyvninger og er også planlagt for Austrian Airlines.
Caroline Drischel, Senior Vice President Customer Journey i Lufthansa Group.
Dette giver gæsterne mulighed for at vælge flere måltider og samtidig understøtte optimeret planlægning, hvilket fremmer en mere bæredygtig anvendelse af mad. Den mere målrettede indlæsning reducerer overskudslagre og dermed affald af mad.
Når vi udviklede måltiderne, lagde vi stor vægt på regional oprindelse og bæredygtighed. Vi traf en bevidst beslutning om at bruge lokale og udvalgte europæiske produkter. Lufthansas gæster kan se frem til en ny lækker oplevelse for ganen.
Heiko Reitz, Chief Customer Officer i Lufthansa Airlines.
Foto: LH/PR
Kilde: Pressemeddelse
Skriv et Svar