Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
I starten af april måned kom SAS ud med en række nye og lokale produkter, som skulle bruges på deres korte og mellemlange ruter. I dag vil SAS så komme med yderlige tiltag og lancerer et nyt koncept kaldet “New Nordic by SAS” på de korte og mellemlange ruter.
InsideFlyer er inviteret med til dagens presseevent i Stockholm, hvor SAS omkring klokken 12:00 vil løfte sløret på hvad “New Nordic by SAS” står for.
Det vi ved er, at SAS selv omtaler det som en ny oplevelse indenfor mad og drikke området. En oplevelse, som er inspireret af det nordiske køkken. SAS skriver selv følgende i deres invitation:
Welcome to the launch of SAS’ new food and beverage experience on our short and medium haul flights. Inspired by the Nordic kitchen and a modern on-the-go lifestyle, where, tasty, local food is neatly packed to fit the context of flying. A concept designed for life in the air where individuality is nourished by offering our travelers a number of foodhacking options that cater their needs.
Livestreaming på Facebook
Følg med her på siden eller på vores Facebook eller Twitter side. På Facebook vil vi livestreame fra eventen.
Flere forbedring er kommet til løbende
For et par dage siden fik vi en lille teaser på det, da SAS og Morten Heiberg offentliggjorde deres samarbejde om leveringen af marmelade og chutney produkter.
I starten af april måned kom SAS også med en opgradering af lokale produkter, som alle havde et nordisk udgangspunkt. Nogle af produkterne var følgende:
- Mikkeller Vodka, Danmark (indført tidligere på SAS Business Class på langruterne)
- Harahorn Gin, Norge (indført tidligere på SAS Business Class på langruterne)
- Mackmyra Whisky, Sverige (indført tidligere på SAS Business Class på langruterne)
- Ringi Apple Juice, Norge (indført tidligere på SAS Business Class på langruterne)
- Imsdal Water, Norge
- Speedy Tom Chocolate, Danmark
- Larssons Chips, Sverige
- Tantens Bageri Butter Cookies, Sverige
Skriv et svar