Norwegian Reward vinder stort ved international prisuddeling

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Norwegian Reward, loyalitetsprogrammet fra Norwegian, løb med hele fire priser ved årets prestigefyldte Freddie Awards – en af rejsebranchens mest anerkendte prisuddelinger på globalt plan. Norwegian Reward blev kåret som Årets program, og modtog desuden priser for Bedste kundeservice, Bedste loyalitetskreditkort og Bedste kampagne.

Norwegian var til dette års Freddie Award nomineret i hele seks kategorier i Europa og Afrika-segmentet, og konkurrencen var hård – mere end fire millioner rejsende fra hele verden deltog i afstemningen.

Det er en stor ære at modtage en Freddie Award – især fordi det udelukkende er vores medlemmer, der har stemt. Vi har arbejdet målrettet for at skabe mere værdi for vores kunder, og det er fantastisk at få den indsats anerkendt. Priserne betyder ekstra meget, fordi de falder sammen med lanceringen af Spenn, vores nye nordiske loyalitetsvaluta. Den giver medlemmerne flere fordele og større fleksibilitet i optjening og brug af point.

Cecilie Nybø Carlsen, chef for produkt og kundeoplevelser i Norwegian.

Siden sin lancering i 2007 har Norwegian Reward udviklet sig i takt med kundernes ønsker og behov. I 2023 blev programmet opdateret med større fleksibilitet og et tydeligere fokus på forretningsrejsende. Samme år lancerede Norwegian i samarbejde med Strawberry loyalitetsvalutaen Spenn, som gør det muligt at bruge optjente point både på flyrejser og hotelophold. For nylig blev det også offentliggjort, at Reitan Retail bliver medejere, hvilket åbner for brug af Spenn i dagligvarebutikker, på tankstationer og flere andre steder.

Norwegian Reward – Freddie Award 2025. Foto: Norwegian / PR

Ved prisuddelingen i Chicago modtog tre medlemmer af Norwegian Reward-teamet – Hollie Rebollo Morten, Christer Buen og Cecilie Nybø Carlsen – de fire priser personligt.

Har vundet tidligere

Det er ikke første gang, Norwegian Reward høster hæder ved Freddie Awards. Programmet har tidligere vundet hovedprisen som Årets program fire gange. I 2020 vandt det desuden for Bedste kampagne med sin populære julekalender, samt Bedste kundeservice og Bedste loyalitetskreditkort. I 2023 modtog det endnu en gang prisen for Bedste loyalitetsprogram – og nu føjes fire nye trofæer til samlingen.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *