Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
De sidste par uger har Norwegian testet nye funktioner på selvbetjeningskioskerne i lufthavnene. Passagererne har nu mulighed for at opgradere med mere bagage, Priority Boarding og sædebooking – og man kan endda opgradere til Fast Track, hvis man er sent på den, eller ventetiden er lang, når man ankommer i lufthavnen. Flere tusinde har allerede benyttet sig af muligheden, og sædebooking er en klar vinder blandt passagererne.
Fra begyndelsen af marts kunne rejsende med Norwegian benytte sig af opgraderingen i selvbetjeningskioskerne i Københavns Lufthavn. Flyselskabet har tilføjet flere funktioner, så passagererne kan opgradere og tilføje services ved ankomst i lufthavnen, og giver dermed mulighed for, at man kan skræddersy sin rejse til pludselige opståede behov eller ønsker helt frem til afrejse. Siden opgraderingen, har flere tusinde rejsende benyttet sig af mulighederne – og det mest populære er at booke sæde ved check-in i automaten.
Vi har testet sædebooking i kioskerne i lidt over en uge, og indtil videre har kunderne taget imod opgraderingen med åbne arme. Dette har været særligt populært, men vi ser også, at muligheden for at tilføje bagage, Fast Track i sikkerhedskontrollen og Priority Boarding er populært blandt passagererne.
Vi er forpligtet til kontinuerlig innovation i udviklingen af brugeroplevelser. Og parallelt med rebrandingen af Norwegian kommer der flere tekniske opgraderinger, som skal gøre flyrejsen endnu nemmere for vores kunder.
Knut Olav Irgens Høeg, Executive Vice President for IT og Business Services i Norwegian
Norwegian har allerede implementeret de nye muligheder i selvbetjeningskioskerne i langt de fleste lufthavne, som selskabet benytter.
Norwegian-appen har fået en større opdatering med flere funktioner
Norwegian har samtidig gennemført en større opgradering af app’en, der skal sikre en hurtigere, nemmere og mere brugercentreret oplevelse.
Målet med opdateringen er at sikre høj kvalitet både indholdsmæssigt og æstetisk – vi ser, at flere og flere bruger appen til at booke og til at tilføje services før rejsen og undervejs. Vi er derfor meget glade for at kunne lancere en ny version af appen, som giver bedre mulighed for at tilføje funktioner, der tidligere kun var browserbaserede. Det handler hele tiden om at forbedre brugeroplevelsen for vores kunder.
Knut Olav Irgens Høeg, Executive Vice President for IT og Business Services i Norwegian
Ud over den tekniske opgradering er appen blevet rebrandet med det nye logo, skrifttyper og farver. Designet er også blevet forenklet betydeligt for at gøre det hurtigere og lettere at navigere.
Foto: Norwegian / PR
Kilde: Pressemeddelse
Skriv et svar