Ny Kampagne: Marienlyst Strandhotel opfordrer til at “Book Nuet”

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Danmark lever i overflod, men kæmper med nærvær og tilstedeværelse i en digital verden. Marienlyst Strandhotel vil inspirere danskerne til at gribe øjeblikket med deres nye kampagne “Book Nuet”.

Selvom vi i dag har bedre livsvilkår end nogensinde før, er vores mentale sundhed under pres. Hverdagen er travl, og teknologien sætter os på et lyntog, hvor det gælder om at holde fast. Mange danskere oplever, at det er svært at være til stede i nuet – det eneste, vi i virkeligheden har. Med kampagnen “Book Nuet” opfordrer Marienlyst Strandhotel i Helsingør os til at prioritere det, der virkelig betyder noget.

Vi er klar over, at ‘Book Nuet’ ikke kan ændre alles vaner fra den ene dag til den anden. Men vi håber, at kampagnen kan fungere som et wake-up call – en påmindelse om at stoppe op og reflektere over, hvordan vi bruger vores tid. Hvis vi kan få bare én gæst til at prioritere øjeblikket og være mere til stede, så har vi gjort en forskel.

Robin Christensen, Kommerciel Chef for Marienlyst Strandhotel.

Nye tiltag for gæsteoplevelsen i 2025

Sideløbende med kampagnen løfter Marienlyst sløret for en række nye investeringer og initiativer, der skal styrke gæsteoplevelsen i det kommende år.

Foto: Marienlyst / PR

Ny poolterrasse og loungeområde

I starten af 2025 åbner en ny poolterrasse med en opvarmet pool på hele 90 kvm. Terrassen byder desuden på en sæsonåben bar, 48 liggepladser og 35 loungesæder – alt designet til at skabe rammerne for afslapning og nærvær.

MARIENLYST RETREATS

Hotellet introducerer et nyt koncept med retreats skræddersyet til par, veninder og wellness-elskere. Tilbuddene spænder fra parterapi-workshops til saunagus og oplevelser for sunde livsnydere. Det er på tide at gå offline og genopdage glæden ved ægte menneskelig forbindelse.

Vi har lyttet til vores gæster. De kommer til Marienlyst for at koble af og være sammen med dem, de holder af – væk fra den travle hverdag. Vores mål er at skabe de bedste betingelser for, at de kan være til stede med hinanden.

Michael Lauritsen, direktør på Marienlyst.

En tilflugt fra hverdagen

Med kombinationen af kampagnen “Book Nuet” og de nye initiativer ønsker Marienlyst Strandhotel at inspirere danskerne til at sætte tid af til sig selv og deres nærmeste. Hotellet fortsætter dermed sin rejse som et af Danmarks førende destinationshoteller – et sted, hvor nærvær, forkælelse og øjeblikke i nuet er i centrum.

Foto: Marienlyst Strandhotel / PR



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et Svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *