Nyt statusniveau: Flying Blue Ultimate

Flying Blue

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Der ser ud til at Flying Blue kommer med et nyt statusniveau, over Platinum, til deres allermest rejsende kunder.

I en annoncering af en opdatering af deres app bliver der henvist til “Ultimate status”. Ud fra information fra KLM viser det sig at der sidste år har været et forsøg med at tilbyde de frequent flyers, “som i gennemsnit rejser mere end 200 dage om året”, en endnu bedre service. Forsøget bliver nu udvidet til at alle medlemmer kan kvalificere sig. På forummet hos vores søsterside Insideflyer.nl skriver medlem caliform at det kræver 360.000 Level Miles indenfor 2 år. Dertil skulle det kun gælde for flyvninger udført af Air France, KLM og Hop. Dem der opnår Flying Blue Ultimate status får et sort medlemskort hvorpå der står Ultimate Platinum. Den er anderledes fra Skipper/Club 2000.

Fordele i det nye niveau

Fordele indebærer primært en mere personlig service. Medlemmer kan bruge en Travel Assistent hos kunderserivce som er tilgængeligt døgnet rundt, 7 dage om ugen og som kender medlemmernes personlige præferencer. Medlemmer bliver også proaktivt informeret om forstyrrelser af deres rejser. Kabinepersonalet ombord har også adgang til de ønsker og præferencer et Ultimate medlem måtte have. Dermed kan de yde en mere personlig service.

De præcise kvalifikationskrav og fordele er endnu ikke officielt offentliggjort, men det bliver forventet at de kommer i de kommende uger. Vi vil selvfølgeligt bringe en opdatering så snart det sker.

 

Denne artikel er oprindeligt skrevet af The Flying Dutchboy fra vores søsterside Insideflyer.nl

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *