Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Det irske lavprisflyselskab Ryanair er ved at udvikle en ny app, der vil blive lanceret i efteråret, som en del af deres nye digitale strategi.
Chefen for markedsføring for Ryanair, Kenny Jacobs, fortalte skift.com, at den nye app er en del af en ny digital strategi kaldet «My Ryanair.” Her vil kunderne få adgang til information, som kunderne selv deler på tværs af forskellige platforme. Jacobs vil ikke afsløre for meget, men han siger, at appen er inspireret af design, brugeroplevelse og grænseflade fra den kendte dating app Tinder.
Jacobs er især interesseret i, hvordan Tinder præsenterer sine medlemmer, og ønsker, at Ryanairs destinationer vil blive præsenteret på samme måde. Han udtaler endvidere, at luftfartsselskaberne ikke har været dygtige nok til at bruge deres dataressourcer, hvilket gør at Skyscanner og Google har overtaget dette domæne. Ryanair ønsker at benytte det fulde potentiale af datadomænet.
Læs også: Nye funktioner i SAS appen.
Os hos Bonusfeber syntes altid at det er spændende med teknologiske innovationer i rejsebranchen, så vi glæder os til at se det færdige resultat.
Fuldt interview med Kenny Jacobs kan læses her.
Artiklen er oprindeligt skrevet af Henning fra Bonusfeber.no
Skriv et svar