Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Rejsende med SAS i Københavns Lufthavn kan nu både nyde opgraderede SAS Lounger med innovativ teknologi, samt nye, moderne service-produkter, der vil effektivisere og gøre oplevelsen i lufthavnen mere komfortabel.
Nu kan travelers modvirke jetlag og vinterdepression med lysterapi, nyde en barista-brygget kaffe eller afprøve ny teknologi inden næste tur ud i verden.
SAS investerer et tocifret millionbeløb i at forbedre rejseoplevelsen for passagerer, der rejser til og fra Københavns Lufthavn. Investeringerne omfatter blandt andet en omfattende opgradering af SAS Loungerne, et helt nyt SAS Service Point og nyt design i SAS Fast Track.
Lars Sandahl Sørensen, koncerndirektør i SAS siger om den opgraderede lounge:
Vi har lavet en stor investering, som løfter vores tilbud i Københavns Lufthavn til et nyt niveau. Nu kan SAS passagerer nyde en moderne, nytænkende service, der er blandt de bedste i branchen, og vores kunder kan bruge tiden i lufthavnen på lige præcis det, de ønsker og har brug for, uanset om de er på vej på arbejde eller ferie.
Plads til stigende antal gæster i loungen
SAS Loungerne i Københavns Lufthavn har fået en helt ny klassisk, skandinavisk møblering og et design, der er optimeret til det stigende antal besøgende, som stiger i takt med, at flere og flere passagerer rejser med SAS.
Der er kommet flere siddepladser og opgraderede toiletter og badefaciliteter i SAS Business loungen. Selve indretninger sikrer også, at områderne og rummene opleves større og mere luftige.
Lars Sandahl Sørensen forsætter:
København er et stort og vigtigt SAS hub, hvor tusindvis af passagerer fra Danmark, Norge, Sverige og hele verden hver dag sætter sig på et SAS fly. De har forventninger om, at vi leverer den service, vi er kendt for. Nu kan vi gøre rejseoplevelsen endnu mere smidig og komfortabel både i lufthavnen og om bord på flyet.
Passagerer kan i den nye SAS Gold Lounge få barista-brygget kaffe og hjælp til at bekæmpe både jetlag og vinterdepression i mørke måneder i Skandinavien med lysterapi i ’Daylight Booster Zonen’. I SAS Loungerne kan passagerer også opleve ny teknologi og digitale produkter i en ny innovationshub, som techgiganten Panasonic står bag.
SAS-kunder kan fremover opleve et nyt, opdateret udvalg af vin i loungerne, og dem, der er på farten, kan nu nyde et måltid mad ud fra det nye koncept “On the Go”, som er tilpasset til den moderne rejsende, der besøger loungen kort tid inden afrejse.
Lamperne og lys-installationerne i loungerne er baseret på LED og er energibesparende. Installationerne er lavet efter SAS’ ønske om et design med fokus på cirkulær økonomi, således at delene og materialet kan genanvendes efter endt brug.
Kids Room i SAS Loungen er også blevet renoveret med et nyt, børnevenligt design. Her kan man se tegnefilm, slappe af, læse en bog, bygge en togbane eller et tårn af klodser samt lave en tegning med kridt på væggen. Rejsende kan tage børn under to år med ind i loungen uden beregning.
Helt nyt SAS Service Point og Fast Track
Et helt nyt SAS Service Point er åbnet i Terminal 3, hvor SAS check-in og Bag Drop også er placeret. SAS Service Point har en genkendelig SAS-identitet og vil blandt andet kunne tilbyde computere til billetbooking, check-in, opladning af mobiler, tablets m.v. og personlig service fra SAS-personale, der kan hjælpe, hvis der opstår problemer med kundens rejse.
SAS Fast Track, der ligger i Terminal 3, har også fået en visuel opdatering og et interiør, der følger SAS’ opdaterede design-koncept, der er kendetegnet ved afdæmpede farvetoner og langtidsholdbare materialer som læder, metal og træ.
Forsidebillede: SAS
Når SAS kommer med nyheder, så er det yderst sjældent at det er noget der vedrører den brede kundekreds bagerst i Flyet. Vi har børn g børnebørn i USA og er begge alm. pensionister med en lille opsparing. ( Langt fra de millioner politikerne på Christiansborg ynder at fremhæve).
Vi prøver at flyve 2 gange om året og har brugt SAS rigtig meget op igennem halvfemserne og begyndelsen af det 20 århundred. Vi er Eurobonus medlemmer og har været det i over 20 år. Det kan så ikke betale sig for os mere, da vi er af rasen der kun har råd til at sidde bagerst i flyet. Der hvor der så godt som ingen point er at få mere. Servicen bagerst i Flyet vil jeg slet ikke kommenter. Der har været en lang tur ned af bakke igennem alle årene.
Det sidste nye er ungdomsbilleter til special pris, billigere forstås, da ungdommen jo ikke har råd. Her bliver jeg nødt til at gøre SAS opmærksom på at ungdommen er en af de store forbrugskonsumere i DK.
Nu venter vi almindelige pensionister så på et godt tilbud fra det nordiske SAS, ( Hvor man helst vil kommunikere på engelsk end på et nordisk sprog), men vi er nok borte før SAS for øjne op for vores gruppe, eller også så eksisterer SAS ikke mere.
MVH Herbert Fischer
Løgstør