Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Samarbejdet skal give kunderne flere attraktive tilbud og spændende oplevelser og skal inspirere endnu flere til at vælge rejsemål i Tyskland året rundt.
Scandlines tror på, at partnersamarbejder er vejen frem for at skabe endnu flere rejser og øger derfor fokus på samspillet med eksterne virksomheder og destinationer. En anden ting er også at Scandlines naturligt skal skabe et tilbud, som er stærkere og mere tiltrækkende end det at køre via den kommende Femern forbindelse. Derfor forventer vi mere af den slags i fremtiden.
Scandlines har i mange år haft et tæt samarbejde med turismeorganisationen VisitDenmark, AllTime Travel, som udbyder kør selv-ferier, og McArthurGlen Designer Outlet Neumünster.
Nu har Scandlines indledt et samarbejde med Tysk Turist Information som yderligere et af de mange initiativer, der skal understøtte vækst i trafikken mellem Danmark og Tyskland på både kort og lang sigt.
Vi vil styrke vores markedsføring gennem et samarbejde med Tysk Turist Information, hvor vi har fokus på fælles kampagner, der gør det endnu mere attraktivt at rejse til Nordtyskland med Scandlines. Influencere er også kommet i spil. De skaber en høj troværdighed med deres anbefalinger, og indholdet på vores platforme bliver mere livligt og kreativt. Samtidig kan vi nå en målgruppe, som vi måske ikke selv havde fanget.
Lars Kyrø, som er VP og Head of Commercial Management hos Scandlines.
Chefen for Tysk Turist Information, Bo Schou Lauridsen, ser frem til samarbejdet.
Det gode samarbejde med Scandlines giver os mulighed for at præsentere danske rejsende for en lang række spændende og miljøvenlige oplevelser i Nordtyskland. Rejselandet Tyskland er stolt af at kunne tilbyde tysklandsentusiaster en række miljøcertificerede destinationer, hvor de kan nyde alt fra smuk natur til kulturelle oplevelser. Samarbejdet med Scandlines gør det nemt for weekendturister at vælge en grøn rejseform uden at skulle gå på kompromis med komfort og servicekvalitet.
Bo Schou Lauridsen, chefen for Tysk Turist Information.
Gode samarbejder er en fordel for kunderne
I løbet af september søsætter Scandlines en række spændende initiativer med Alltime Travel og McArthurGlen Designer Outlet Neumünster.
Alltime Travel udbyder blandt andet en spændende pakkerejse til det populære nordtyske rejsemål Weissenhäuser Strand i samarbejde med os. Her indgår både færgeoverfarten, ophold, aktiviteter og oplevelser i tilbuddet.
Lars Kyrø, som er VP og Head of Commercial Management hos Scandlines.
I samarbejde med McArthurGlen Designer Outlet Neumünster vil Scandlines ligeledes udbyde attraktive rabatter og tilbud. Frem til slutningen af februar 2025 tilbyder partnerne en shoppedag med en billig færgebillet og et Fashion Passport, der giver ekstra 10 procent rabat på outletpriserne.
Det er en del af vores strategi at øge antallet af passagerer – særligt uden for højsæson. Ved at slå kræfterne sammen med andre kan vi udnytte hinandens styrker, nå ud til et bredere publikum og skabe vækst og øget turisme i både Tyskland og Danmark. Desuden giver samarbejder god mulighed for gensidig inspiration og for at udvikle nye tilbud i fællesskab.
Lars Kyrø, som er VP og Head of Commercial Management hos Scandlines.
Foto: Scandlines / Christian Kruse / PR
Skriv et svar