Scandlines vinder filmpris på rejsemesse

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Scandlines vandt en af The Golden City Gate priserne for bedste film-koncept med filmene til kampagnerne “Tæt På” i Danmark og “Mehr” i Sverige.

Verdens største rejsemesse ITB løb af stablen i dagene 6. til 10. marts i Berlin. På messen bliver der hvert år afholdt en international konkurrence for turismens bedste nye film. Konkurrencen kårer desuden den bedste webproduktion og den bedste produktion til sociale medier.

Konceptet er en række små film, der viser, hvad man kan opleve under din rejse inden for 10 minutter, én time eller én dag fra Scandlines’ havne.

”Vi er meget stolte over at modtage en The Golden City Gate pris, for den er en anerkendelse af, at vi har ramt noget rigtigt i tiden. Vi kan også se på den trafik, filmene giver på vores online medier, at konceptet virker,” siger Line Nielsen, Head of CRM and Campaigns i Scandlines.

Scandlines har samarbejdet med Tysk Turist Information om indholdet i filmene, og konceptet er udviklet af danske Kongshaug Productions. Selve konceptet fik to priser – den ene gik til Tysk Turist Information, den anden altså til Scandlines.

Se et eksempel på en af de små film:

https://www.youtube.com/watch?v=VooGHp6Jv48



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *