SWISS forbedrer deres Economy og Premium Economy produkt

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

SWISS har introduceret en forbedret flyoplevelse for passagererne i deres Economy og Premium Economy klasser på deres langruter. Dette sker forud for deres debut af de nye SWISS Senses kabiner, der kommer senere på året.

Kunderne vil nu blive serveret en velkomstdrink, når flyet har nået 10 kilometers højde – indledningsvist ledsaget af en osteappetitvækker fra Sbrinz.

Foto: SWISS / PR

Hovedmåltidet vil også se en opgradering og der kan kunderne i Economy og Premium Economy glæder sig over flere retter og tilbehør, en bedre præsentation og et bredere udvalg af drikkevarer.

Foto: SWISS / PR

Måltidet før landing er også blevet opgraderet og vil nu blive serveret på en bakke eller i en genanvendelig bento-boks.

Passagererne vil kunne vælge mellem et udvidet udvalg af snacks under flyvningen, og på nogle flyvninger vil kabinepersonalet yderligere tilbyde ekstra mad mellem måltiderne. Dette sker blandt andet når det er de ekstra lange flyvninger.

Kunderne vil også få glæde af forbedrede hovedtelefoner, mens sæbe, håndlotion og ansigtsspray på toiletterne nu har en ny Alpine Valley-signaturduft.

Nye kabiner

Sidste år afslørede flyselskabet planer for de nye SWISS Senses kabineinteriører, som vil debutere på selskabets første A350-900, der er planlagt til levering senere på året, før de bliver installeret på selskabets A330-300 og 777-300ER fly.

Interiørerne vil inkludere første klasse suiter med skydedøre for privatliv, og business class sæder, der giver direkte adgang til gangen og har individuel temperaturkontrol samt trådløs opladning.

Heike Birlenbach, SWISS’ Chief Commercial Officer, kommenterede nyheden:

Disse nye produkt- og serviceforbedringer vil mærkbart forbedre flyrejseoplevelsen for vores økonomiklasse- og premium økonomiklasse-gæster. Samlet set repræsenterer de en af de største serviceinvesteringer i vores virksomheds historie.

Og de bringer os et skridt videre i at tilbyde vores kunder en kvalitetsflyoplevelse, der er præget af både Schweiziskhed og en dedikation til detaljer, for at sikre, at vi konsekvent opnår vores høje premium-ambitioner.

Heike Birlenbach, SWISS’ Chief Commercial Officer,

Foto: Swiss International Air Lines A330-343 (HB-JHJ) i Geneva Cointrin Airport (GVA) (BongoPlanes)



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et Svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *