Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
United Airlines er klar med et nyt koncept i Business Class. Polaris skal give bedre service til de rejsende.
Amerikanske United Airlines har startet introduktionen af sit nye Business Class produkt. Navnet er Polaris og byder blandt andet på bedre service om bord i form af pyjamas og tøfler på de længste ruter.
I starten er det ikke alle Uniteds fly, som vil være udrustet med Polaris. Men alle fly, som er inkluderet i det nye koncept, får skiftet til konceptet ultra hurtigt – i modsætning til normal praksis. Polaris blev lanceret 1. december, og fly med afgang efter præcis klokken 12.01 lokal tid samme dag rullede det nye koncept ud. Det betød nye servietter, bestik, tallerkner, duge, madmenuer, tæpper og massevis af andre små og store tjenester for passagererne.
Polaris køkken med 240 nye hovedretter
United har taget et solidt greb hvad maden angår. Ifølge kokkene i United har man udviklet hele 96 nye forretter, 48 nye salater og 240 nye hovedretter som alle skulle være klar på torsdagens flyrejser. Det gjorde samtidig starten af Polaris til en langt større logistisk udfordring i forhold til andre typiske ændringer i United. Og netop derfor har selskabet oprettet en kommandocentral, hvor ansatte kan ringe med spørgsmål og bekymringer til Polaris.
– Jeg har aldrig set en ændring i denne størrelsesorden. Det er meget lettere for os at foretage en rullende ændring, men vi følte ikke at det ville være det rigtige med Polaris-konceptet, fortæller Maria Walter, strategi- og branddirektør, United Airlines.
I forbindelse med udviklingen af Polaris har United ifølge selskabet selv brugt omkring 12.000 timer på at spørge såvel ansatte som kunder om ønsker til konceptet. For United selv er målet at øge markedsandele, eftersom selskabet har tabt andele på præcis det punkt til konkurrenterne. Mange af disse tilbyder mere komfortable sæder og bedre service.
Mail med informationer til rejsende
Alle passagerer der rejser på Polaris vil få en email før afgang. Den fortæller den rejsende om, hvad der kan forventes på turen. Eksempelvis vil en rejsende fra Chicago blive informeret om den nye Polaris-lounge.
Artiklen er oprindeligt skrevet af Peter Fox, InsideFlyer.no
Skriv et svar