Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Vi vil gerne huske jer på, at Norwegian i starten af juli måned lancerede en ny kampagne, der gælder året ud. Hvis du flyver med dem mindst 10 gange tur/retur, så får du en gratis tur til for eksempel USA, Caribien eller Thailand.
Det er ovenikøbet en LowFare+ billet, som du kan få. En LowFare+ giver ekstra bagage, mad og drikke ombord, samt sædevalg. Dermed er værdien af denne gratis returbillet omkring 3.000-4.000,- kroner alt efter destinationen og tidspunket.
Der er nogle centrale regler, som du skal overholde for at få den gratis tur/retur billet:
- Du skal flyve mindst 10 tur/returrejser eller 20 enkeltrejser med Norwegian i perioden 1. juli til 31. december 2016
- Du skal optjene mindst 1.500 CashPoints på flybilletter i perioden 1. juli til 31. december 2016.
Husk at du for at kvalificere og optjene CashPoints for en rejse skal registrere dit Reward-nummer ved reservationen eller efterregistrere rejsen.
Det er ikke ligegyldigt hvilke 10 tur/returrejser du tager. Nedenstående oversigt fra Norwegian viser, hvilken kombination af rejser der skal til, for at nå minimumskravet på de 1.500 CashPoints.
Du kommer til Norwegians kampagneside via dette link.
Du skal være opmærksom på at du først i januar 2017 vil få din gratis billet. Du skal senest den 31. januar 2017 have bestilt din gratis billet via de instruktioner, som der står i den mail Norwegian vil sende til dig i januar 2017.
Du kan bestille din gratis billet med rejseperiode i hele 2017 med undtagelse af påske, sommerferieperioden og jul:
- 01.01.2017 – 15.01.2017
- 05.04.2017 – 18.04.2017
- 16.06.2017 – 27.08.2017
- 15.12.2017 – 31.12.2017
Ole SP siger
Man kan så spørge sig selv om hvorfor man skal kaste sig ud i 10*lidelse blot for at få en endnu længere gang lidelse.
Hej Ole,
Tak for din kommentar 🙂
Norwwegian i Europa er vel ikke mere lidelse end så mange andre selskabers produkter. Og bonusrejsen er inklusiv bagage, mad/drikke og sædevalg. Dette bringer den op på samme niveau som de fleste andre økonomiprodukter på langruterne.
Hilsen
Henrik
Hej Henrik
Det kommer vel an på hvorledes man ser det. Jeg har haft (og hørt om) tilstrækkelig mange rigtig dårlige oplevelser med Norwegian til at jeg undgår dem som pesten. I luften er de som regel OK – men hvor galt kan det også gå der?. Det jeg ikke kan acceptere er konsekvente fortielser – og til tider direkte løgne – når det går galt (hvad det gør relativt tit). Det gælder alt for afgangstider/ankomsttider/bagage. Og hvor ringer man hen når det går galt?
Derfor fro mig er Norwegian = smerte og lidelse. Og kan ikke se hvorfor man skal straffes med endnu en DY tur når man har overlevet 10.
Men enhver sin smag
Du har helt ret i at det er individuelt. Men jeg beskriver også kun muligheden for det, som rent omkostningsmæssigt kan være en god deal for dem der rejser med Norwegian løbende.
/Henrik