Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Nye rejseformer, nye destinationer og endnu flere træningsrejser. Apollo har en stor tiltro til rejsemarkedet over de kommende år, og nu åbner rejsearrangøren sit første kontor uden for Norden – nemlig i Holland.
Efter en periode præget af pandemi og usikkerhed har Apollo sat fuld fart i sejlene. Alene det seneste år har rejsearrangøren lanceret nyhed efter nyhed og foretaget en lang række store investeringer i både sport, nye destinationer og nye rejseformer.
Nu tager Apollo, i samarbejde med DER Touristik og ejerselskabet REWE, et markant skridt mod at etablere sig uden for Norden og åbner dermed kontor i Holland.
Apollos fokus har altid været fremadrettet og på, hvordan vi kan fortsætte med at udvikle os som virksomhed. At etablere os i et nyt land er noget, vi længe har haft et ønske om. Og at valget faldt på Holland var helt naturligt, da vi allerede har flere søsterselskaber der, mens hollænderne minder meget om os skandinaver, når det kommer til rejsepræferencer.
Leif Vase Larsen, Apollos CEO og nyligt udnævnt CEO International hos DER Touristik.
Den moderne pakkerejse
Samtidig med at Apollo vokser geografisk, fortsætter rejsearrangøren med at udvide sin satsning på træningsrejser, kombinationsrejser og mere fleksible pakkerejser sideløbende. Med sidstnævnte får kunden større frihed til at skræddersy deres drømmerejse ved at kombinere rutefly, der tilbyder forskellige rejselængder, med Apollos egne partnerhoteller.
Behovet for fleksibilitet, frihed og sikkerhed har aldrig været større, og som rejsearrangør er det vores ansvar at tilpasse os. Derfor investerer vi massivt i udvikling – ikke kun gennem nye destinationer og hoteller, men også gennem nye rejseformer.
Glenn Bisgaard, salgsdirektør hos Apollo.
Denne vinter lancerer Apollo blandt andet kontrastfyldte kombinationsmuligheder i Emiraterne, samt flere nye eksotiske destinationer – herunder Maldiverne, Mauritius, Seychellerne, Vietnam, Indien og Oman. Om kort tid er hele sommerprogrammet for 2023 desuden færdiggjort – og også her lover Apollo en lang række spændende nyheder.
Vores mål er at få danskerne til at leve lidt mere – opdage nye steder, prøve nye ting, dyrke personlige interesser og forkæle sig selv med det lille ekstra. Det skal vores tilbud afspejle. Og 2023 bliver et fantastisk rejseår.
Glenn Bisgaard, salgsdirektør hos Apollo.
Foto: Apollo
Skriv et svar