Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Brussels Airlines fejrer en af de mest ikoniske designere i Belgien, med introduktionen af deres nye Business Class amenity kits.
I et nyt samarbejde med Galileo Watermark bliver de sofistikerede NATAN-tasker designet i både sort og blåt og inkluderer alt det vigtige til flyveturen.
Med det nye samarbejde mellem Brussels Airlines, NATAN og Galileo Watermark arbejder man altså på, at skabe et modeinspireret amenity kit til sine Business Class-passagerer på interkontinentale flyvninger.
Valget om at arbejde med NATAN var logisk, da det er et ægte belgisk ikon. Mærket har tilbudt elegant luksusmode, lædervarer og smykker over hele kloden siden 1983. Edouard Vermeulen, grundlægger af NATAN, er kendt som den valgte designer for European Royals og modtog i 2017 titlen Baron fra den belgiske konge Philippe I.
I dag er NATAN et veletableret brand i den globale modebranche med seks butikker i Belgien, såvel som internationale butikker i Italien, England, Frankrig, Japan, Korea, Holland og USA.
Med dette partnerskab viser Bruselles Airlines fortsat det bedste fra Belgien, som flyselskabet også gør med sine partnerskaber med belgiske stjernekokke, belgiske chokolade samt belgiske ølmærker, for at skabe kulinariske oplevelser om bord.
Den smukke unisex-taske fås i Business Class på alle nordamerikanske og afrikanske Brussels Airlines-flyvninger og er den første lancering i en serie med tre unikke designs.
De elegante og funktionelle tasker er lavet af vegansk læder og har derudover en vævet håndrem. De nye amenity kits vil inkluderer sovemaske, kuglepind, tandbørste + tandpasta, sokker, ørepropper, fugtighedscreme samt læbebalsam. Alt dette for at sikre en behagelig flyvning.
Kosmetik leveres af det belgiske mærke RainPharma, der er kendt for hudpleje med effektive produkter af høj kvalitet.
Kilde samt forsidebillede: Brussels Airlines
Skriv et svar