Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Hos TUI bruger gæsterne i gennemsnit 30 procent flere penge på deres rejse end for to år siden. Luksustilkøb som privat pool, større værelser og udsigt er i høj kurs.
Efteråret sælger bedre, end hvad det gjorde for to år siden, da dagene i rejsebranchen var mere normale. Og ikke nok med det, så har danskerne også spenderbukserne på, når de skal på efterårsferie i løbet af oktober. Hos TUI ser man nemlig, at der bliver brugt 30 procent flere penge per rejse i oktober, end hvad der var tilfældet for samme periode for to år siden.
Danskerne har ikke bare opsparet ferielængsel, men også feriepenge. Mange kom ikke afsted sidste år og derfor skal det være ekstra godt i år
Mikkel Hansen, kommunikationschef hos TUI.
Det er specielt luksuriøse tilkøb som ’swim up’ (privat pooladgang), større værelser, den rigtige udsigt og de bedste hoteller, som er i høj kurs, når danskerne skal vælge, hvor de vil hen til efteråret, og det er alt sammen noget, der er med til at trække prisen op.
Efterårsferien er hos TUI specielt populær for børnefamilierne.
Skriv et svar