Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
SAS tilbød endnu en gang EuroBonus-medlemmer muligheden for at deltage i en særlig rejseoplevelse, hvor destinationen forbliver en mystik, indtil flyvningen er i gang. Som sidste gang blev billetterne kun gjort tilgængelige for medlemmer, udelukkende for point, og de blev udsolgt på kun 4 minutter.
Den kommende udgave af “Destination Unknown” afgår fra Københavns Lufthavn den 4. april, og det markerer anden gang, SAS har arrangeret dette event.
Rejser handler om opdagelser, og ‘Destination Unknown’ er designet til at genantænde spændingen ved at udforske nye og uventede ting på en destiantion. Der er noget magisk ved at gå ombord på et fly uden at vide, hvor du lander. Det fjerner alle de sædvanlige beslutninger og planlægning, så rejsende kan fordybe sig helt i oplevelsen.
Aron Backström, VP Product & Loyalty hos SAS.
Konceptet blev først introduceret i 2024, hvor SAS fyldte et helt fly med EuroBonus-medlemmer på en overraskelsesrejse til Athen. Responsen var overvældende positiv, og 96 procent af deltagerne sagde efterfølgende, at de ville tilmelde sig en ny rejse i fremtiden.
Mange rejsende fremhævede glæden ved at efterlade al planlægning og gøre det til et helt bekymringsfrit eventyr.
Udsolgt på 4 minutter
Sidste års rejse samlede deltagere i alderen 19 til 81 år, som rejste fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Storbritannien og USA. Årets udgave blev mødt med samme entusiasme og blev udsolgt på rekordtid – på kun 4 minutter – og tiltrak endnu en gang en mangfoldig gruppe eventyrere, der var ivrige efter at omfavne det ukendte.
De som har tilmeldt sig venter nu på at få at vide om de har fået en plads eller ej – uanset må vi sige at SAS med dette koncept har fundet noget som ganske mange gerne vil deltage i.
En af de mest bemærkelsesværdige ting ved den første ‘Destination Unknown’-rejse var at se, hvordan fuldstændige fremmede hurtigt dannede forbindelser. Når du fjerner alle forventninger og deler et eventyr som dette, skaber det et særligt bånd blandt rejsende. Spændingen, nysgerrigheden og følelsen af at være en del af noget unikt gjorde det til en uforglemmelig oplevelse for alle ombord.
Aron Backström, VP Product & Loyalty hos SAS.
Deltagere fra sidste års rejse beskrev oplevelsen som befriende, og mange satte pris på muligheden for at rejse uden planlægningens stress. Som en rejsende sagde:
At bruge for meget tid på at researche en rejse kan fjerne glæden ved at udforske noget helt nyt.
Den kommende Destination Unknown-rejse tager afsted fra Københavns Lufthavn den 4. april og deltagerne kommer retur igen den 7. april.

På InsideFlyer glæder vi os til at følge med på oplevelserne og rejsen. Da vi deltog sidste år, så kan vi sige at oplevelsen der var helt fantastisk – selvom destinationen var Athen, da der var oplevelser vi ikke selv havde prøvet tidligere og at hele turen fra starten af var unik og med en helt special stemning.
Skriv et Svar