Finnair udsalg på flere ruter – hvorfor er dette interessant?

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Finnair har i øjeblikket udsalg på stort set hele deres internationale rutenet og dermed primært tilbud på Asien som er deres stærkeste område. Dette er interessant fordi de er en del af OneWorld og dermed Avios partner og på den måde kan man tjene Avios og Tier point op ved at flyve med Finnair.

Derfor bør man tage et kig på dette langrute tilbud fra Finnair.

 

bonusfeber - Finnair - Januar 2013 udsalg - DK

 Det er også en god mulighed hvis man prøver deres business class da de som vi har nævnt før (i denne artikel) at Finnair nu er i gang med at få de sæder lavet om til fully-flat.

Priserne er OK og Helsinki er en ganske god lufthavn at gøre transit i og så er det “på vejen” til Asien alligevel og dermed mister man ikke så meget tid på at skulle skifte fly. Det er meget bedre end at bruge Frankfurt, Amsterdam, Paris eller London som transit lufthavn.

Eksempel på priser:

bonusfeber - Finnair - Januar 2013 udsalg - DK II

 

Læs mere om tilbuddet her



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Kommentarer

  1. Jørgen siger

    Lige en kommentar til udsalget hos Finair:
    Jeg fløj cph bkk retur i 2012 på economy. Det er nok den ringeste kabineservice jeg har været ude for nogensinde på så lang en flyvning.
    Så er der et alternativ til samme pris vil jeg altid vælge det.
    Jørgen

  2. Henrik Olsen Henrik Olsen siger

    Hej Jørgen,
    Takker for din kommentar og det er klart relevant at servicen SKAL være i orden ellers bliver det en meget lang tur.
    Vil gerne høre lidt mere om hvad der præcist var galt – kunne jeg lokke dig til dette enten her i kommentarfeltet eller på forummet på http://forum.bonusfeberdk.wpengine.com?
    Hilsen
    Henrik

  3. Jørgen siger

    Ikke fordi jeg specielt gerne kommer med kritik,dårlige oplevelser har det med hurtigt at forsvinde, men her er hvad jeg husker:
    Min udtur fra Helsinki var en natflyvning (6. Nov 2012), jeg husker ikke i detaljer hvad der blev serveret,men der blev på ingen måde kræset for passagererne.
    blot at jeg ikke havde noget valg, da jeg sad langt tilbage og var den sidste der blev betjent. Normalt er der 2 valg på menuen.
    Drikkevarer skal der betales for, hvilket sådan set er i orden, selvom det er lidt sjovere når det er gratis.
    Men maden var “dårlig”, uinteressant og alt for sparsom. En færdigret fra fryseren i Netto ville ha været mere spændende.
    Der blev hurtigt lukket ned for servicen, kabinelyset dæmpet så der kunne soves.
    Morgenmaden var mere at betegne som snacks, tomme kulhydrater og en kop kaffe/the.
    På hjemvejen som var en dagflyvning var det samme situation, heller ikke noget valg da der var udsolgt.
    Jeg blev ikke mæt og havde ikke mulighed for tilkøb.
    Jeg mener at man på så lang en flyvning må holde et rimeligt niveau på det man serverer selv om det er med på billetten.
    Ellers er det bedre at tage betaling, så man har en mulighed for at købe det man har behov for.
    Jeg husker jeg tog en snak med stewardesserne sidst på turen, jeg sad jo bagi lige ved deres pantry.
    De var meget modtagelige for kritik, og min sammenligning med servicen på andre flyselskabers langdistance ruter var de meget interesseret i at høre.
    Derfor kan jeg nævne rigtig mange jeg hellere vil flyve med, når min ferie starter ombord på et fly.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *