Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Da Spies den 26. december lancerede deres nye sommerkampagne for 2022 bliver det med fokus på, hvad du kan opleve frem for, hvor du vil rejse hen. Samtidig lanceres en helt ny søgefunktion der støtter op om den tilgang ved at tilbyde “byg din egen ferie” ud fra en række kriterier og ønsker, man har – i stedet for, hvor man vil at rejse hen.
Under corona er sikkerhed og tryghed blevet endnu mere vigtigt. Mange har i den forbindelse fået øjnene op for pakkerejser og dermed også for bredden i udbuddet. Med over 300 rejsemål og mere end 5000 hoteller overalt i verden har man gennem Spies mulighed for at kombinere og bygge lige præcis den ferie, der passer til en – uden at gå på kompromis med den ‘convienence’ der er ved pakkerejsekonceptet. Med disse indsigter i baghovedet bygger Spies nu videre på den brandplatform, der blev lanceret for et år siden, hvor wellbeing er central – og hvor det handler om at ‘finde sin egen bølge’. Administrerende direktør for Spies og nordisk marketingchef for Nordic Leisure Travel Group, Jan Vendelbo, siger:
For et år siden startede kampagnen for rebrandingen af Spies. Kampagnens fokus var en ny identitet og logo samt vores nye brandplatform ”Find your wave” med fokus på well-being og personlige oplevelser. Vi kan konstatere, at vi er kommet rigtigt fint fra start. Nu tager vi næste skridt med vores nye kampagne for sommeren 2022. Kampagnen skal fortsætte med at modernisere og forny billedet af pakkerejsen, bygget på ”Find your wave”- platformen med well-being og personlige oplevelser”.
Jan Vendelbo, Administrerende direktør for Spies og nordisk marketingchef for Nordic Leisure Travel Group.
Med ’Mere dig- kampagnen’ kommer man tættere på den rejsende. Man følger med, når de går fra at være deres hverdags-jeg til at blive deres ferie-jeg, alt sammen med individuelle behov for en perfekt ferie -uanset om man vil slappe af ved poolen, vandre i bjergene, dyrke yoga, være kulturel eller bare forkæle sig selv.
I kampagnen skræller vi alle lag af hverdagsbeklædningen og kommer ind til præcis det, som man længtes efter og drømmer om på sin ferie – og derigennem bliver den bedste version af sig selv. Kort sagt: Mere dig.
Jan Vendelbo
Lanceringen af kampagnen finder sted den 26. december og vil blive rullet ud i TV, biografer, på print og sociale medier. Filmene er optaget i december i år på Spies’ største vinterdestination, Gran Canaria, der i øvrigt danner rammen om 20.000 danskeres ferie alene inden jul. Bag kampagnen står Nordic Leisure Travel Groups interne reklamebureau samt Åkestam Holst og Castrofilm.
Ny “Feriefinder” vil guide kunderne
I forbindelse med kampagnestart lancerer Spies desuden en ny søgefunktion, der skal gøre det nemmere for kunderne hurtigt at finde den rejse, der passer til deres behov. Spies’ kunder har tidligere haft gode muligheder for at finde en rejse med få klik ud fra, hvor de vil rejse hen og hvornår. Men nu tager Spies det et skridt videre og tilbyder en søgefunktion ud fra, hvad du ønsker at opleve på rejsen – både igennem aktiviteter, sport og wellness.
Vi er i en tid, hvor gæsterne stiller nye krav, og hvor der efterspørges ferieoplevelser udfra individuelle behov og livsstil. I vores brede sortiment kan det nogle gange være svært at finde den rejse, der passer til dig, hvorfor ideen opstod til at lave en “Holiday Finder”. Ved at forbinde destinationer og hoteller med interesser og oplevelser på individuelt plan, giver vi kunderne mulighed for at finde det lille ‘ekstra’. Det er vi ret alene om i branchen, hvilket betyder, at vi også kan differentiere os fra konkurrenterne.
Jan Vendelbo
Feriefinderen kan findes på Spies.dk, og ved hjælp af den kan kunderne nu finde deres drømmeferie på en helt ny måde. Den nye søgefunktion er baseret på flere tusinde tracking points i form af blandt andet hoteller, destinationer og aktiviteter. Baseret på de ønsker, kunden har, bliver al data kombineret og matchet. Resultatet er, at kunden får et udvalg af relevante hoteller, destinationer eller rejseformer at vælge imellem. Den nye søgefunktion vil frem for alt guide kunderne med relevante ferieforslag baseret på indsigter, men vil også inspirere.
Skriv et svar