InsideFlyer Foodietur til San Francisco

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kenneth K, 8/2/19.

1. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,691
    "Synes godt om" modtaget:
    26,914
    Point:
    113
    Halløj.
    Kan man blive medlem af costco som dansker eller skal der være en costco i ens land?
    Vi er på vej til SFO nu og så først nu at det krævede medlemsskab.[/QUOTE]
    Ja - du skal være medlem for at kunne handle i Costco desværre, så det er ikke helt nemt når der ikke er nogen i DK. Så skal man kende nogen, som kan oprette for sig og dermed få en familie kort.

Henry "Synes godt om" dette.
  2. HenrikM

HenrikM VIP medlem

Beskeder:
    194
    753
    Point:
    93
    Jeg vil mene, at det kan man godt, hvis du kan fremvise et gyldigt pas i forbindelse med oprettelse af medlemskab.

https://www.costco.com/member-privileges-conditions.html
    "Members are required to present a valid photo identification issued by the United States, Puerto Rico, Canadian Federal, State, or Provincial governments or any valid passport to sign up for membership."

Så kan du også bruge det i Malmö næste forår, når Costco kommer dertil :)
    De har vist sagt helt åbenlyst, at hele Øresundsregionen er grundlag for den kommende butik, så medlemskab købt af folk udenfor et lands grænser, må være noget, de kan håndtere.

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,691
    26,914
    Point:
    113
    Det er altså godt spottet - det er en ændring ift. tidligere hvor jeg fik mit kort (før 2019). Men glæder mig til at se om Costco med svenske priser bliver et godt hit, for så skal jeg bestemt der til :)

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side