Hejsa! Jeg har mulighed for at forære to sølvkort eller ét guldkort væk. Har ikke rigtigt nogen i omgangskreds som ikke enten flyver for lidt eller flyver for meget til at det giver mening. Er der nogen der kan bruge et, så skriv her. Det er jo en fornuftigt god gave, så jeg hører gerne gode begrundelser for, hvorfor netop du har brug for EBG-status. Bh. Morten
Jeg har ikke bruk for det selv. Men Min kone har veldig god bruk for det. Hun reiser endel hjem til filippinene og bruker alltid *allianse ofte SAS til HKG. Da hadde det vært fint med tilgang til ekstra baggasje spesielt på tur nedover da hun bruker og ha med masse klær og ting som hun anskaffer her og gir bort til de som trenger det der nede.
Jeg aftager gerne kortet Har selv sølvkort men når aldrig at flyve så jeg opnår guldkortet, da mange af mine rejser er i norden. Efter devalueringen af sølvkortet, vil et guldkort med adgang till lounge og fasttrack hjælpe mig utrolig meget. Har tidligere nydt godt af et Star Alliance guldkort fra Avianca (Statusmatch), som gav adgang til lounge, men det udløber i marts
Nytmedlem med 1st post Velkomst gave til mig ? hehe vil være verdens sejeste velkomme til forums for et nyt medlem... og måske starter du en ny tradition sølv eller guld, I bestemmer selv.. beggers musnt b choosers, as they say er selv sølv hos *A3
Vil da også gerne lægge billet ind. Jeg er brasiliansk gift og rejser til Recife et par gange om året. Desværre passer connection dårligt, så vi har normalt 8 timers layover i LIS. Et guldkort vil kunne formildne dette enormt. Derover over har vi næsten lige fået en lille knægt, som bestemt ikke hjælper på det lange layover. Mvh, Nikolaj
Hej, jeg vil også gerne ligge en billet ind. Har pt. ingen status hos *A. Vil i mit nye job komme til at rejse en del, men desværre skal der en del rejser til før man får guldstatus. Inden da ville det være super rart med øjeblikkelig status. OG som BONUS, lover jeg at så snart jeg har status (gennem optjening), vil jeg også forære et kort væk på samme måde her på IF. Lad os sætte gang i en god tradition!
Jeg tror ikke, jeg fik fat i din pointe Du skal samle 45.000 basispoint eller have 45 segmenter med SAS for at få guldkort. Et sølvkort hjælper ikke. Du kan altså ikke få guldkort ved blot at optjene forskellen mellem sølv og guld. Eller mente du noget andet?
Jeg modtager gerne et guldkort! Er pt. EBS, og har svært ved at nå højere, da mit rejsemønster er for ustabilt. Har bl.a. en sviptur til NYC i marts med SK på Go, her kunne etgGuldkort være dejligt, så jeg kan booste mit bud på en upgrade til Business. Helt og aldeles egoistisk, I know . Hvis jeg får kortet er jeg dog villig til at udlåne $200 på Kiva.org, så karma-balancen er i orden .
Nej, jeg fangede den heller ikke. Det er uanset lettere at tjene et guldkort hos Aegan end hos SAS, så det skulle kun være for at få sølv benefits (lounge lørdag + fasttrack i perioder). Men selvfølgelig, hvis han kommer med i tombolaen til et guldkort er det jo et upgrade
Et diamant medlem der med sin første post på IF og med et medlemskab der er startet idag vil forære kort væk. Jeg tror ikke på julemanden - gør I? Som skrevet tidligere her - der er gang i den norske guldkort børs på IF.NO Og alle ønsker om kort kan der udbydes og opfyldes.
Hvis man i øvrigt ikke har et rejsemønster til at optjene guldkort, vil en 'alternativ anskaffelsesmetode' jo betyde en nedtur året efter, når degraderingen indtræffer. Så er det måske bedre at bruge de penge på at forbedre rejseoplevelsen på de flyvninger, man faktisk har? F.eks. gennem booking af plus - ekstra benplads - lounge mod betaling etc.?
Hej Morten! Jeg vil gerne komme i betragtning til et af dine kort. Jeg har opsagt mit Diners kort da jeg synes de årlige udgifterne har været for høje. Men med mange kommende oplevelser og rejser ud i verden som pensionist, vil jeg have stor glæde af et kort der giver adgang til lounges. Hilsen Jørgen
Jeg ville sætte stor pris på et sølvkort. Mit rejseniveau er desværre langt fra nok til, selv at få status af bare sølv. Antallet af private og erhvervsmæssige rejser (er offentligt ansat) er begrænset, men at kunne medbringe en ekstra kuffert på privatrejser er en fantastisk mulighed for en børnefamilie.
Jeg har en rejse til Beirut og en tur til Miami, inden sommeren, hvor det ville være lækkert at kunne benytte loungen. Meeen det lyder til andre har større gavn af guldkortet end mig herinde