Så er konkurrencen slut og resultatet blev følgende: Rikke om turen til New York med Austrian 14 vote(s) 48.3% Baadsgaard om turen til Paris og med hotel review på Radission 1 vote(s) 3.4% Nicki om en af de første ture til Houston med SAS 5 vote(s) 17.2% Thor Hartz for sin ekspedition til Grønland 18 vote(s) 62.1% Obs for sin tur med Air Canada med masser af billeder og tekst 13 vote(s) 44.8% tbh for sin tur med SAS til Houston 6 vote(s) 20.7% Tillykke til @Thor Hartz for den fine 1. plads med sin ekspedition til Grønland 2. pladsen var der spænding om lige til det sidste og i de sidste 20 minutter endte @Rikke Haugen Olsen med at få en stemme mere og tage 2. pladsen. 3. pladsen går dermed til @obs. 4. pladsen går til @tbh for sin tur til Houston. 5. pladsen går til Nicki for sin tur til Houston (og var den første her på Bonusfeber.dk der var afsted) 6. pladsen går til @Baadsgaard for turen til Paris og opholdet på Radission. T I L L Y K K E til alle og takker for god læsestof hen over sommeren Jeg vil kontakte jer alle her i kommende uge og komme med præmielisten
Fedt juhuuu! Takker og bukker for enhver stemme Havde selv givet en stemme til Rikkes beskrivelse som jeg synes var rigtig fin. Tak for god læsning til alle.
Efter lidt startproblemer med vores nye sider er dette her et punkt vi skal have afsluttet. Vil følgende skrive en personlig besked til mig med deres post adresse og fulde navn. Så vil jeg starte med at sende lidt gevinster afsted: @Thor Hartz @Rikke Haugen Olsen @obs @tbh @Nicki Lolk Sørensen @Baadsgaard
Der er nye tags på vej - men BF er jo blevet "vintage" Jeg ved ikke om jeg når at få nogle - men ellers må de eftersendes
En kort status - Jeg har fået alles info og vil sendde alt ud i næste uge (på nær til @Thor Hartz som bliver sendt i denne uge). Der har været lidt udfordringer på InsideFlyer, som har taget tiden og fokus. Jeg undskylder dette HIlsen Henrik
Jeg har kun afsendt til Grønland til Thor. Jeg venter på nogle nye bag tags til jer som jeg ville sende med. De er desværre forsinket. Så kommer de ikke i denne uge eller primo næste, må disse eftersendes.
Hmm, jeg kan nu ikke huske at have indsendt nogen oplysninger, og erindrer heller ikke at have modtaget nogen besked... Er man stadig berettiget til en præmie?
Du er med for denne her: Obs for sin tur med Air Canada med masser af billeder og tekst 13 vote(s) Og ja - der er et par ting til dig også
Sidder og nyder søndagen med at pakker ting i kuverter/pakker i dag. Aå med Post DK's hjælp sker det i kommende uge
Præmier er sendt ud og I må gerne give et "pip" om de er modtaget. Måske også et billede det, så alle kan se hvad der blev fordelt hvor. @Thor Hartz - det tager altså lidt tid til Grønland trods jeg bestilte luftfragt (føj det er dyrt). Sikker mange der gerne vil se den Thai Rimova kit indeni
Tak for arrangeringen @Henrik Olsen og tak for alle trip reports, det var spændende læsning Her er min præmie: