ingen aldersgrænse.. dog er det nok de færreste teenagere med Diamant-status. det skulle måske lige være et mål for @bertil storr ? men kender du en Diamond du kan komme med som gæst hos, så er det helt ok
109 pladser tilbage til Eventet på Langeliniepavillionen... Den andre dag var det 334.. Så mail vedrørende eventet hjalp på gæstelisten.. Hvor mange IF'ere bliver vi? Undertegnede og @alexanderln og?
Så er man endelig blevet diamant og så lægger SAS Meet & Greet på en dato hvor man skal ud og tjene point til forhåbentlig næste års diamant........Suk, håber jeg kan være med næste gang
Med så mange fine fra IF, som skal med til SAS EuroBonus Diamant eventen, er der så ikke en der vil tage lidt billeder og lave en lidt tekst til en forsideartikel? Jeg kan ikke selv komme, da jeg er på rejse ude i verden, så jeg vil gerne om der er en der vil lave lidt tekst og billeder og sende til mig i et Word dokument. Så skal jeg nok sætte det op på forsiden Skriv en PB om du har lyst til dette. Takker. /Henrik
Så gik de sidste point ind og diamantstatus kom dermed i hus i weekenden. 2 pladser booket her til morgen. Der var 15 tilbage.
Det er dælme dejligt at se, at der er så mange her fra InsideFlyer, som skal deltage. Det er nærmest et lille "Meet Up" for InsideFlyer Glæder mig til at se billeder fra denne aften
@alexanderln - Det vil være super og det takker jeg for. Det skal ikke være en lang roman, blot lidt om hvad der skete og især hvad de to top chefer fortalte om. Så skal jeg nok sætte det op og publisere det
Det var da en fremragende ide - lad os lave en ny tråd på dette. Jeg er også ved at undersøge muligheden for at til "prøvetime som pilot" hen over sommeren. Det er en hverdagsaften regner jeg med, hvor man får mulighed for dette. Det kommer der også en tråd om når jeg lige har samlet lidt mere information.