Hahaha SÅ gammel er jeg altså heller ikke, at jeg har et af dem i lamineret pap Jeg ved ikke hvorfor de ville se det, men nu havde jeg et, så jeg fik aldrig fundet ud af hvad der var sket, hvis jeg ikke havde. Det var i Orlando lufthavn i øvrigt.
Jeg havde faktisk mit oprindelige i lamineret papir - fik det 30 dage før de gik over til plast. Men det blev udskiftet da jeg fik MC kort Var nede og hente et International kørekort hos Borgerservice idag. 25 kr for kørekortet og 85 kr for pasbilledet som han printer undervejs. Og det er stadig det samme pap som for 10 år siden :-D
Jeg har lejet bil i Orlando & SFO. Bare på mit lyserøde kørekort. Jeg skal til Miami. Nu bliver jeg helt nervøs. Måske skulle jeg bare få lavet et for en sikkerhedsskyld. Hensyn til borgerservice så kan jeg klart anbefale Hillerød borgerservice. De er effektive, friske og det går stærk. Hvis i kommer der op så skal i bare hilse borgerservice damerne fra " ALI kongen af nordsjælland" så jeg sikker på at i for særbehandling.
Ha ha Så vidt jeg husker gik vi i gymnasiet sammen Så du må da også være tæt på at have haft papkortet
@Michael Wahl Jeg fandt et fantastisk billede af dig forleden i de gamle årbøger, da jeg ryddede op... det kan godt komme op her, hvis du bliver flabet! Jeg var jo MILE-vidt fra det der papkort!!!!!!!!
Så fik jeg lige lavet mit papkort til 25 kr. Hillerød kommune. 5 min og jeg var på vej ud af døren igen. Skal leje bil i miami. Regner ikke med det bliver problem men nu har jeg den for en sikkerheds skyld
En kørelærer der ikke har pappet i orden, jaja, så har man set det med... - ikke underligt, at unge kører råddent i dag