For ikke at spamme den generelle MC tråd til, kommer der lige en ny her. Det lader til at vi er flere der er sikre på at vi har tilmeldt os MC kampagnen, men ikke har fået dobbeltpoint.... Jeg har i dag snakket med kundeservice. Ifølge dem, så er jeg bare "ikke på listen". Nu prøver jeg så lige en anden approach. Jeg har formuleret nedenstående mail, hvis du ikke har modtaget dine dobbeltpoint, håber jeg du vil sende mig en mail (matthiasrwagner@icloud.com). Så håber jeg at have en lang liste med navne og mailadresser på folk hvor systemet har fucket op, så SEB kan se at der er en fejl, og det ikke bare er enkelte personer der glemte at tilmelde sig, som nu vil have point.... Har du været så god at tage screenshot af din tilmelding, så vedhæft meget gerne dette til din mail! Kære SEB/Sas Mastercard. Jeg skriver til jer da jeg har været tilmeldt kampagnen med dobbeltpoint 27-29 september 2019, men har ikke fået dobbeltpoint for mine køb. Efterfølgende har jeg talt med jeres kundeservice, hvor jeg har fået beskeden, at jeg ikke er ”på listen”, og derfor ikke kan få mine ekstra point. Havde dette været et enkeltstående tilfælde, havde det nok gået, men efter at have hørt i mit netværk, lader der til at være et større problem, da flere som jeg, er sikre på de har tilmeldt sig kampagnen, men ikke har modtaget ekstra point i perioden. For at understrege at dette ikke er et enkeltstående problem, er neden for navne og mailadresser på de personer som ligesom mig, er sikre på at de har tilmeldt sig kampagnen, men ingen point har modtaget. Jeg håber I vil gennemgå min og deres købshistorik, og tildele de ekstra point vi mener vi er berettiget til for køb i perioden 27-29 september. Enkelte har endda været så fremadtænkende at de har taget screenshots af deres tilmeldinger, disse er vedhæftet mailen. Dette er naturligvis gode ”beviser”, men det vil være træls hvis man hver gang der er en kampagne, skal huske at kunne dokumentere dette over for jer, systemet plejer jo at fungere. Jeg håber I vil bruge tid på at finde fejlen. Med venlig hilsen Matthias Wagner
Update! Jeg har lige snakket med kundeservice igen. De har modtaget mange opkald og har derfor ændret vejledning. Hvis du ringer ind og forklarer at du er sikker på at du var tilmeldt, så får du dine dobbeltpoint, selvom du ikke er "på listen". Jeg sender derfor ingen mail afsted, ring til: 36 73 74 15 Sender denne update ud til alle der har sendt mig mail
Opdager pludselig jeg heller ikke har fået mine. Jeg har til gengæld heller ikke fået alm point for SAS flyture i den forgangne uge. De plejer at komme noget hurtigere....
De skal nok komme - jeg mangler også for et par ture, men inden for et par dage er de der helt sikkert
Men det viser vel ikke, at det er dit kort der er tilmeldt - du kunne bare have lånt billedet hos en ven?
jep, de har lige svaret i app'en, at de har haft en IT fejl og mine point efter godskrevet mig. Det luner