Tokyo Haneda

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Oletjala, 9/12/19.

1. Oletjala

Oletjala VIP medlem

Beskeder:
    258
    "Synes godt om" modtaget:
    911
    Point:
    93
    Jeg har en bookning på point til Tokyo Narita i april 2020. Nu kan jeg se, at som følge af SAS' skift fra Narita til Haneda lufthavn, er min bookning nu ændret med tidligere afgang en oprindelig planlagt og skiftet fra Narita til Haneda. Er der nogen, der kan huske, om jeg har nogle rettigheder for dette, når et flyselskab ændrer både tidspunkt og afgang/ankomst lufthavn?

Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    949
    2,818
    Point:
    93
    Så længe du er varslet mere end 14 dage før afgang har du vel ikke krav på kompensation...?

Bekgaard, Henry og CHIP "Synes godt om dette"
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,617
    13,245
    Point:
    113
    Hvad er dit problem? At du ikke kan rejse på det nye tidspunkt? At den nye rejseplan ikke passer med din hotelreservation? At du gerne vil have nogle penge fra SAS?

alexanderln, Bekgaard og SebastianBruun "Synes godt om dette"
  4. Oletjala

Oletjala VIP medlem

Beskeder:
    258
    911
    Point:
    93
    Havde planlagt en række møder i Aarhus på afrejsedato - dem må jeg aflyse nu.

Bekgaard og Henry "Synes godt om" dette.
  5. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,144
    8,235
    Point:
    113
    Du kan nok blive rykket til næste dag, hvis det kunne hjælpe

Jeblin, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  6. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,617
    13,245
    Point:
    113
    Jeg tror også, at hvis du ringer til SAS og forklarer problemet, kan de vel godt flytte dig til næste dag (men skynd dig - så vidt jeg ved, er ruten ret populær.

CHIP og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  7. LasseBauer

LasseBauer Aktivt medlem

Beskeder:
    46
    123
    Point:
    33
    Med tanke på SAS’ høje belægning, kunne SAS så sende et andet fly til Japan også? Eller bliver potentialet opsuget af ANA til Stockholm...

Henry, Ulrik og Peter F. "Synes godt om dette"
  8. Offlyer

Offlyer SK937 will be back

Beskeder:
    1,318
    4,372
    Point:
    113
    Tror jeg ikke på.
    1) SAS skriver selv de opgiver NRT - og der er ikke yderligere slots tilgængelige i HND
    2) ANA starter op på ARN - ved sammenlignelige priser tilbyder ANA et klart bedre produkt - specielt bagerst i bussen.
    3) Kapacitetsforøgelse. At SAS går fra en 340 til en 350 giver en kapacitetsforøgelse på 25%. Hertil kommer ANAs nye kapacitet. Jeg har ikke set noget på frekvenser eller flytype, men mon ikke det bliver med en 787 (800 eller 900) med min 4 gange om ugen, hvilket er en yderligere kapacitetsforøgelse på 40-50% på de direkte Skandinavien-Japan afgange. Tror det er rigeligt i første omgang.

LasseBauer, Peter F., SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    Gode pointer - tror også SAS er rimelig tilfredse med de priser de kan hive hjem på ruten. Mig bekendt er Tokyo stort set altid den dyreste oversøiske destination hos SAS (i konkurrence med SFO).

Kenneth K, SophieHendriksen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side