Min sidste tur med med en SAS A340 var finurligt nok OY-KBM november sidste år på en tur til ORD.
En fantastisk tur som lå forude. Skulle videre til Australien med Air NZ dagen efter, så humøret var højt.
Men vejet var trist og regnfyldt fra CPH, så måske meget passende, alt taget i betragtning, at begynde med dette:
View attachment 20638
climb out fra 22R (samme runway som i morges) med fræææække slats foldet ud
View attachment 20639
Men heroppe, når mørket falder på, er de CFM56 altså smukke og sidde og kigge på.
View attachment 20640
Lidt indefra, lidt godt til ganen i det tørre miljø
View attachment 20641
Havde en kammerat som fløj længere fremme i kabinen på Business, vi sms’ede vores serveringer imellem os, fjollet at bruge satelit tid til det, men hey, ret sjovt, så gik tiden jo med det.
Ind over the windy city
View attachment 20647
Dermed min sidste tur med OY-KBM, og også en SAS A340, det havde jeg godt nok ikke troet på for et år siden. Pokkers.
Havde fornøjelsen af af skønne Astrid Viking tidligere i 2019. En tur hjem fra Shanghai. Var plusgradet til BIZ, og det var en ufattelig fed tur, for vi var kun 7 i kabinen (den ene sov hele turen), så crewet var ekstremt service mindede med kæmpe overskud og lettere pjankeri. Måske en af de bedste ture jeg har haft med SAS

Dengang var det jo et særsyn med så få i bussiness kabinen. Tja, det er det jo ikke i disse dage.
View attachment 20645
Over Kina, tidligt på turen, i et højredrej, eller måske har alkoholen allerede godt fat
View attachment 20643
Senere. Hun er stadig lige smuk
View attachment 20644
Endnu senere. En bandit overhaler hende, sikkert en Boeing blærerøv
Indefra skal der også være, skrub af maden. Tror den var fin, men kan ikke huske det.
View attachment 20642
så er det på finalen i Kastrup. 22L.
View attachment 20646
Kære KiloBravoMike, jeg savner dig allerede helt vildt...
Click to expand...