Så gik den ikke længere. Vores, ellers få fine påskeferie 2020, til Singapore med LOT til godt 4k p.p. i business class fra CPH, og som det var lykkedes at flytte til påske 2021, er nu aflyst

Udrejsen var allerede aflyst, men hjemrejsen stod stadig i systemet, men chancerne at komme afsted er så små, at jeg måtte kaste håndklædet i ringen, og ikke engang ville forsøge at flytte det en gang til.
Online systemerne var blevet lettere forvirret, så jeg kunne ikke ansøge en refund online, men telefonen virkede fint. Der var en fin mulighed for, at vælge business class eller statusholder i IVRen, så de 23 foran i køen gav alligevel kun 1,5 minut ventetid

En venlig mand kunne overbevises om, at online systemerne ikke virkede, og kunne heldigvis også overbevises om, at jeg virkelig ikke var interesseret i vouchers, selvom de kunne udstedes på stedet og en udbetaling kunne tage op til 3 måneder. Han ville sende sagen videre til refunderingsafdelingen.
Når du SAS er meldt til politiet i dag for ikke at overholde fristen for udbetaling af refunderinger, ville jeg lige tjekke mit kreditkort. Det tog LOT, og jeg håber i sidder godt ned, hele 4 (fire) dage, at få refunderet pengene.

Det er godt klaret, jeg tager hatten af!
Click to expand...