Jeg har ikke fået overført Avios for mit forbrug på Resurs kort de sidste to lørdage i modsætning til hvad jeg plejer (at vågne op til om lørdagen). Jeg bruger løbende kortet for optjene de sidste point inden udgangen af maj. Er der andre der samme problem?
Jeg har skrevet til dem om der er problemer. Skal nok dele svaret men I andre må også gerne presse på. Vil gerne have afklaring hurtigst muligt.
Ok. Har heller intet hørt . Bare det ikke bliver sådan en omgang, Resurs siger man skal snakke med BA, og BA siger det er Resurs..
Det føles lidt nedslående, at Resurs pr. 31.5 har trukket et årsgebyr på 295 kr. Er der nogen der husker om det betales forud eller bagud? De har i øvrigt præsenteret at sende mig det nye kort for et par uger siden, som jeg så ikke kan bruge eller aktivere. Vidner om, at de ikke har megen styr på deres procedurer.
Nå de siger det skal betales bagud. Så er jeg nok bare uheldig med at jeg årligt trækkes for gebyret samme årsdag som kortet ophører. For I andre der normalt betaler årsgebyr senere på året er vel ikke ved ophøret blevet trukket et forholdsmæssigt gebyr for de måneder hvor kortet kunne bruges?
Har fået mail fra Resurs i dag, de skriver, at de ikke længere samarbejder med BA, så derfor skal man kontakte BA selv - jeg har på det kraftigste protesteret, da de samarbejdede med BA frem til 31.5. og jeg gjorde dem opmærksom på de manglende point d. 19.5. :-(
Det er frækt og også uholdbart. Jeg tror egt. vi har en god sag (selvom vilkårene sikkert er forbruger uvenlige). Resurs har opsagt kortet til 31.5, men hverken Resurs eller BA har opsagt point indtjeningen pr. en anden dato og vi har også fået Avios efter vi fik brevet om opsigelsen, så vi er jo fortsat med at bruge kortet i tillid til at man stadig tjente point indtil kortet ophørte. Så er spørgsmålet om man/vi gider lave et fysisk claim til BA adressen i Bremen, klage officielt til klagedk@resurs.dk og herefter hive Resurs Bank i Pengeinstitutankenævnet - for at vinde eller for irritere dem, ligesom de har frustreret os. Jeg er i den situation, at jeg kan køre en pæn del af mine transaktioner tilbage via Curve. Så kan de da gå glip af deres fee på de transaktioner og jeg kan få andre point for dem i stedet, hvis det skal være på den måde Vi kunne også join forces og prøve sammen lave en skabelon til et claim brev til BA, som vi så hver især bare kan vedlægge vores kontoudtog med transaktionerne ? Eller det kan være, der er en der har tid og lyst til at lave et hurtigt claim og så holde os andre orienteret, så vi kan følge trop, inden fristerne for retro claims udløber? Mine ideer... uden handling endnu. I kan bare supplere/kommentere.