Jaaaa, lang tid siden vi har haft gang i den her tråd... - så her er en lille øl, man kan vel nærmest gætte hvor jeg er?
Drak du i øvrigt de Efes i den rækkefølge, du postede? For "mørk - vand - lys" er vel ikke helt efter bogen...?
Er der regler for rækkefølgen? - pjat, men øllene lå i en "isspand" og der da jeg kom, lå der kun den mørke... - så derfor denne rækkefølge, men du har ret, så for denne tråd, så jeg stort på ølreglerne og måtte bide i det sure æble og kværne alle de her øl i den rækkefølge Den almindelige pilsner var den bedste og så kom den mørke øl... hold jer væk fra "light" produktet...
Jeg kan rigtigt godt lide mørk øl, også stout. Men hvis du drikker en almindelig pilseragtig type bagefter, smager de jo som regel ikke af så meget... Det var bare det jeg mente
Ahhh. London Pride... Absolut en favorit.... Mener faktisk easyJet havde dem til salg ombord en gang....
Fra LAD i går aftes...tiden skulle jo fordrives med et eller andet, så hvorfor ikke gøre noget produktivt og bidrage til tråden ;-) En ganske hæderlig øl.
Mikkeller Bangkok 1 års fødselsdag i dag. De første 500 fadbamser er gratis (ml kl 12 og 17 lokal tid!)
@jakobv84 - synes jeg har set lignende menu før fra dig, ser liiidt kedeligt ud.. er det trucker mad?
Det er fantastisk. Smokede meats -- hva mere kan man ønske sig? Om ikke andet som alternativ til lange forretningsmiddage... Men jo det er fra en kombineret tankstation... http://m.yelp.com/biz/rudys-country-store-and-bar-b-q-austin