Ja - den er da fra Provo på øen også kaldet store tyrk - Grand Turk i caribien - troede et kort øjeblik den var fra Quebec grundet tosproget men Columbus - det var for langt væk
Så nåede jeg til Mikkeller i Seoul. Som lovet her en lille rapport. Baren ligger godt gemt af vejen i et upcoming galleri kvarter i Gangnam området fjernt fra turister. Jeg talte med med manageren ms. Lee som fortalte mig hun havde arbejdet hos Mikkeller+ Warpigs i København i Viktoriagade/Kødbyen og beliggenheden i Seoul skulle være ligeså hip. De havde ansat en gourmet kok og han anbefalede forskellige ting på kortet. Jeg prøvede black hole (stout ) øl no13 til maden ( hvor den passede fremragende til pork belly på koreansk ) og sidenhen en no 8 Vesterbro spontanale. Den sidste en lambic type - godt sur i det hvilket ikke lige passede mig. Gæsterne var et par lokale gæster og nogen expats men der var ikke vildt travlt en fredag aften Se billederne her
Skylder lidt i denne tråd efter et par uger i USA... lad os starte med denne: Trader Joes egen udgave af en Sol/Corona. Helt hæderlig - og ikke meget anderledes end de kendte mærker...
Så blev det tid til en Oktoberfest øl fra Sierra Nevada. Lavet sammen med et tysk bryggeri. En super god øl...