Lidt øl.. check øl kortet om der er noget der er godt, så smager jeg det.. startet ned en IPA.. min yndlings..
MAD's egen IPA er rigtig god, og derudover er jeg også rigtig glad for de der Brooklyn Brewery-øl på fad. Jeg kan også se at de har fået flere Kona-varianter på kortet. Tidligere havde de kun Longboard, som jeg har smagt. Så det kunne måske være en mission at få kvalitetsvurderet de to andre Konaer?
Nå men så er jeg ankommet til Mikkeller SFO. Her er et stemningsbillede, ølkortet samt dagens første øl. Ligger blødt ud med en Mikkeller/AleSmith Tenderloin Pale. PS: bemærk på andet billed af ølkortet, at øllene serveres vha en "flux capacitor"
En Modern Times "Mega Fortunate Islands" Dertil en lille snack. En portion: Little Rangers - bacon wrapped Texas ranger dogs og chipotle bbq sauce. Friturestegt pølse med bacon...What's not to like !
Efter at have spurgt den søde servitrice, med de store tatoveringer, kan jeg afsløre at ja det gør de
Vildt - der må jeg da forbi næste gange jeg er i SFO.... Gad vide om jeg kan lokke fruen og MiniO med til slut januar