Af ren nysgerrighed hvis man tager imod dette hoteltilbud, får man så hotelpoint ovenikøbet? Nogen der ved det? Så kan man jo bare tjekke ind på vejen, selvom man har tænkt sig en tur i byen i stedet for.
OTA-glitchen ser død ud. Kan stadig bookes via de officiele kanaler. Bookede selv via ACs hjemmeside. 24t fortrydelse og bedre afbestillingsbetingelser. Faktisk "kun" 240 € i afbestillingsgebyr hos AC.. det er noget lavere end hvad SAS og LH/LX tager for det.
Lige en tak til vores korrespondenter i Fjernøsten som holder øjnene åbne med gode deals som denne her når vi her i DK er til køjs. Fint spottet af @tbh. Tak. Har prøvet at få min AC booking ind på checkmytrip og myflights uden held. Bruger AC en anden platform ligesom TK der ikke virker med Amadeus/sabre bookinger ? På det norske IF forum bookes der lige pt masser af NOK6K billetter ex OSL fra nu af og indtil marts 2017 så hvis man påtænker ferie i US er det vist nu man skal slå til
Kiggede lige på stop over mulighederne for vores tur. Har 6½ time i Toronto på hjemturen. Så kan vælge et lufthavnshotel gratis og ikke skulle sidde i lufthavnen at vente (selvom deres lounge nu er meget god). Kan også betale 10,- CAD pr person for at få Sheraton direkte ved siden af terminalen:
Andet spørgsmål - har alle fået deres billetnummer? hvis du bare er i transit laver du immigration til USA i Toronto og så er det kun ESTA. Skal du ud af lufthavnen på stop over skal du have eTA.
Jep, har billetnumre for mig og mine 5 ledsagere kom ca 1 min efter bestilling på ACs hjemmeside. Mit Diner's føles også lidt varmt ligenu.. OK, så antager at et stop-over hotel så kræver at man har en eTA.. dog er det kun 7 CAD..
Også hos LH. Passer med at de nu har rettet fejlen så prisen er dkk24k som den skulle være for bizturen
Priserne blev lige normale med 4xprisen Tillykke til alle som fik fanget denne pris og mange tak til @tbh for at dele den. Tror der er mange her på forum som fik bestilt en billet eller to