kan vi regne med at de honorerer? altså LH/LX/AC har tidligere haft C til under 7k som kampagne, så de har i hvertfald en forklaring hvis de skal forklare hvorfor 5.500 ligepludselig er er**r-fare.. ved de havde nogle Y billetter til ≈ 700 kr til NYC engang i efteråret. Dem honorede AC.. X'er fingre for det er tilfældet her.
Nu skal alle bare sidde helt stille de næste 4-6 dages tid og se hvad der sker. Ikke noget med at ringe eller gøre noget. Lad tingene ske stille og roligt. Går den igennem er det godt - Går den ikke igennem, så venter vi på den næste
Don't call the airline....! Men vil SÅÅÅ gerne vælge sæde på min LH flyvning OSL-FRA-YVR - men LH's hjemmeside vil genkender ikke AC's booking nr. Nogle tips til sædevalg som ikke involverer et opkald til selskaberne?
Det behøver man ikke at være jyde for at kunne lide @Henrik Olsen . Det smager nu også meget godt når man kommer fra Djævleøen Nu er problemet bare at rejsekalenderen for 2016 er ved at være fyldt og status er sikret i alle tre alliancer...!? Er det det man kalder "first world problems"? Tak for en god tråd og god fredag!
Niksen biksen. LH's hjemmeside: Negativ LH's app: Negativ Check my trip: Negativ My flights: Negativ SAS: Negativ Air Canada: Positiv&Negativ, siger tilmed:"Electronic Ticketing confirmed" Men sæde på LH flyvningerne kan jeg ikke vælge.
Nu er dealen tilbage på LH's hjemmeside OSL-SEA i economy 2870 NORSKE kroner - det er godt 2200 dKr. CPH-SEA i economy 2690 dKr. Men i C vil den ikke lege med... AC er også med igen.
Er det ikke bare AC P der mapper til SK Z eller lignende? Vi får se... Fedt at så mange har fået noget ud af det! Jeg har selv booket en tur for 2 i oktober, OSL-CPH-YYZ-SEA med SK/AC 789/AC E90 og hjem SEA-YVR-FRA-OSL med AC DH4/LH748/LH, men uden at være helt sikker på om jeg skal bruge de 24 timers fortrydelsesret... Jeg valgte LH hjem da det gav en meget længere red eye på YVR-FRA end YYZ havde givet til noget sted i europa. Samtidig var det en 747-400 og det er jo ikke noget der bliver ved med at findes for evigt, så hvis upper deck var ledigt ville det være fedt... Udturen med 789 ville også være fint at få prøvet!! Nå jeg håber at min rejsefælle beslutter sig for at vi skal beholde billetterne.
AC P bliver SK P.. el. sådan var det i hvertfald med LH P da jeg fløj en SK Codeshare i sommers. God tur og igen tak for tippet. Jeg fik en mail + SMS om at ringe til Diner's Club.. de skulle lige sikre sig at jeg kunne stå inde for 2 Air Canada transaktioner det kunne jeg så. Dog sagde de at beløbet var reserveret i dollars.. men vil da håbe at det kommer på udskriften som DKK her om et par dage når den er bogført! Det fremgår i hvertfald som DKK på min bekræftigelse og under hele bookingprocessen på hjemmesiden.
@alexanderln fik ret, AC P mappede til SK Y. Jeg tilføjede nogle af mine fremtidige bookinger til myflightsapp.com og kiggede derfor i SAS app'en, hvor min udtur (OSL-CPH-YYZ-YVR) var kommet op, med et(en booking reference, et PNR?) SK PNR. MyFlightsApp viser det som booking class Y på SAS segmentet. Desværre er det kun udturen så jeg bliver nok stadig nødt til at ringe til AC for et LH PNR. Desværre kan jeg dog ikke få valgt sæde med SK bookingreferencen. @obs hvis det er nogen trøst, så giver din tur flere point
Noget af det samme er sket for mig her til morgen. Altså min booking fremgår i SAS app'en med et nyt PNR hvor der mangler et leg på hjemturen, der skal jeg til AC's side for at SEA-YYZ. Nå hvorom alting er, Lufthansas hjemmeisde æder den nye PNR og lader mig vælge sæde på LH's strækninger OSL-FRA-YYZ. Smukt, behøver ingen menneskekontakt! Alle leg's står stadig til klasse P.
Ja, men valgte dog snudesædet 1K nedenunder, havde mere lyst til at sidde helt forrest og kigge 'ligeud'.