Man kan også se på det som at du betalte en 7-8k (inkl hotel, mad, osv.) for at besøge Boeing museet og få 12.000 points
som jeg så gerne ville have set i forvejene, så det er jo nok lidt spørgsmålet om temperament og man gør ikke alt rationelt... hvis vi gjorde det, så var der vist ikke brug for Marketingsfolk...
Haha nej og gud ske tak og lov for det. Så ville det hele jo være så kedeligt. Og hey 7-8k for en herre weekend med det hele er jo et fund for pengene
Netop derfor jeg smider dem ind hos Aegean der giver 200%. Det er en superdeal - ingen tvivl om det! Glæder mig selv til at komme afsted om to uger...
Jeg overvejer også AC segmenterne til UA for 200%, men ikke fastbesluttet. Der giver LH 200% PQM og 100% RDM. Så fremt nogle andre skulle have booket LH noget af turen, så hold jer fra A3 da de giver 0!
Lidt nysgerrig med folks oplevelser. Nogen der har været i SLC på denne e***r fare endnu? Jeg har min tur i februar og er lidt spændt på om nogen har et par oplevelser at dele. Og min tur ser desværre ud til at være med 767'eren og ikke 787/789'eren. Er der stor forskel på de to? og samme servicekoncept?
Jeg var også med 767'eren og servicen er den samme. Sæderne er der forskel på rent aldersmæssigt og konfiguration. Der siddes 1-1-1 i 767'eren og 1-2-1 i 787/789'eren. Vi var på tur til SEA og alt virkede ok og selv ombookning grundet annullering af afgang til CPH gik fint uden issues.
Ja, kan godt se vi sidder 1-1-1 og indtil videre er vi 6 de eneste i C på flyet (to personer er røde da det er på en anden PNR). Til enhver tid ville jeg nok vælge ombookning til SK, men vi har 7 t transfer på vej hjem, så det kommer nok ikke til at ske. Dog bestiller vi hotel i Canada (gratis via AC hjemmesiden), da jeg vil være på Canadisk jord, nu når vi skal betale visum i vores transfer Glad for at høre 767'eren er ok.. og kan sagtens leve uden WiFi.. men håber dog IFE er nogenlunde nu når man ikke kan snakke med sine medrejsende fra sin rumkapsel
Det er ok på en kort 8 timers tur, men det kommer ikke i nærheden af det nye SAS produkt. Det er en gammelt produkt og du føler dig pakket godt ind. Så du skal ikke forvente dig det helt vilde Wow oplevelse. Servicen virker ok men som sagt er produktet af den ældre karakter. Så til prisen er det svært at være utilfreds, men det lever ikke op til hvad der er standarden på markedet for business Class.
767'erne er, som Henrik også skriver, ældre maskiner, og sæderne er bestemt heller ikke af ny dato. Jeg har været med en AC 767'er fra Montreal til Toronto, og min oplevelse var at man sidder meget åbent. Alle sæderne vender ud mod gangen, så dem der går forbi kigger nærmest lige ned/ind på en. Der er i hvert fald ikke meget privatliv. Jeg tog dog ikke meget notits af selve sædet, da denne tur blot var starten på en tur hjem til København efter at have været strandet over natten i Montreal. Skulle jeg vælge sæde ombord på denne maskine, ville jeg nok gå efter et sæde i den venstre række da man her kigger ind i en halvvæg. De par gange, jeg har fløjet med AC, har servicen været på samme niveau som hos SAS.
Jeg var med AC i september CPH-YYZ t/r business og ingen wifi i 788/9 over atlanten så du går ikke glip af noget.