Her er der også booket en tur den første weekend i sommerferien, far og søn... Mange tusind tak for tippet! Simpelthen suverænt forum det her...
Gælder reglen om 24h gratis afbestilling kun hvis man køber med udgangspunkt i USA? Tidligere har dot vist givet medhold til rejsende hvis prisen ikke var helt vanvittig også selvom at det var rejser til USA. http://www.airfarewatchdog.com/blog...fare-hold-and-24-hour-cancel-change-policies/
Ser ud til at det var en EF - Jeg kan ikke finde flere priser lige nu.... EDIT - jow sørme - de kom frem igen....
Var tilfældigvis på AirBerlins hjemmeside for at søge på en kommende rejse til Tyskland, og stødte så tilfældigt på denne pris på forsiden. Fedt, at der er en masse der kunne bruge tippet, det er jo næsten enhver Insideflyer's pligt at dele et godt tilbud på forum, så andre også kan nå at få glæde af det...
Det er stadig på forsiden på Airberlins hjemmeside, men jeg kan nu kun finde priser til 1321kr. EDIT: stadig 1186kr. når man betaler med Paypal...
Siden er bare blevet møg langsom efter at flere andre sites har offentligjort priserne.... Så spændende at se hvad der sker i løbet af eftermiddagen.
Siden er blevet meget langsom efter andre sites har skrevet om det - og det har nok tiltrukken opmærksomheden for priserne er nu justeret op igen. Sjovt sålænge det varede og så er det bare at vente og se hvad Airberlin gør ved det her
Den er stendød lige nu... Ha ha, så lykkedes det sgu mig at komme af sted også, efter jeg bookede St. Croix med Norwegian til konen med afgang på fredag til 1.423 kr. En glad mand her! Se, det kan godt betale sig at gøre noget godt for ens bedre halvdel Venter lige lidt med at glæde mig for meget, indtil vi kan være 100% sikre på det går igennem... men har fået e-ticket tilsendt, så burde den være go' nok?! Edit: vi betalte 2.296 kr. for 2 personer (mig og sønnen) med afgang 24/6 og hjem 29/6.
Jeg bookede via OTA og de har lige skrevet at de ønsker at annullere rejsen. Så lad os nu se hvad der sker....
Min er stadig på checkmytrip.com, så jeg går ud fra, at den er i orden. Men Airberlin kan selvfølgelig nå at lukke inden - læste at Etihad har tabt over 1 mia. på dem.
Heps - men håber bestemt at I andre beholder jeres.... Så mange skal afsted som muligt Jeg får en anden mulighed næste gang
Det lykkedes mig i går aftes at købe 2 billetter på bravofly.no til den nette sum af 2300 DKR! 2.-5. juni 2016. Fik bookingreference umiddelbart efter. Fremgår af checkmytrip, airberlin.com og qatarairways.com som "confirmed", så alt er jo godt... Modtog så efterfølgende mail fra Bravofly om at de ikke vil honorere bookningen, da den valgte pris "ikke lenger er tilgjengelig". Øv. Bookningen fremgår dog stadig som "confirmed" de ovennævnte steder, så jeg forsøger at bevare en lille smule håb... Håber I andre, der havde held med at booke og få bookingreference får honoreret bookningen. Klaus
Er der nogen der forsat har aktive rejser og har modtaget billet nummer fra Airberlin? I så fald - er den booket direkte ved Airberlin eller via OTA?